31 Reacties

2 jaar geleden

Hier slaapt onze dochter ook nog in de puckababy newborn teddy. Ze is 23 weken, heb de volgende slaapzak al wel klaar liggen (Puckababy bag 4 seasons) maar zoooo groot nog. Maar de teddy gaat ze inderdaad redelijk uitgroeien plus hij word straks ook te warm! Dus ik volg even mee!

2 jaar geleden

Hier het zelfde probleem. Gelukkig ligt ze erg stil met slapen dus durf ik het wel aan

2 jaar geleden

Je kan puckababy een mail sturen en dan kunnen ze een buikband opsturen. Deze kan je aan de buitenkant doen zodat ze er niet in kunnen zakken😬

2 jaar geleden

Wij gebruiken die al vanaf 4 maanden.. toen was de newborn namelijk al te klein..

2 jaar geleden

Ik gebruik hem gewoon sinds 5 maanden, zoon slaapt relatief rustig

2 jaar geleden

Reactie op 1234hoedjevanpapier

Je kan puckababy een mail sturen en dan kunnen ze een buikband opsturen. De ...
Ik heb gelijk gemailt thanks voor de tip, heb namelijk het zelfde probleem

2 jaar geleden

Reactie op 1234hoedjevanpapier

Je kan puckababy een mail sturen en dan kunnen ze een buikband opsturen. De ...
Wat hebben jullie gemaild? Ontvang je dat gratis opgestuurd? 🤔

2 jaar geleden

Wij gebruiken hem ook al vanaf 4 maanden voor onze dochter. Hals is indd wat aan de grote kant, maar je kunt hem onderaan ‘verkleinen’ en hij is veilig te gebruiken vanaf 70cm. Hier gaat het prima!

2 jaar geleden

Reactie op Sherry1

Wat hebben jullie gemaild? Ontvang je dat gratis opgestuurd? 🤔
Op de website van puckababy staat een mailadres. Ik heb de band gratis opgestuurd gekregen.

2 jaar geleden

Oo wat een goede tip mbt die buikband

2 jaar geleden

ik vind die drukkertjes onderaan echt zinloos.. blijven hier niet dicht opzich past ie prima.. de mouwen zijn veel te lang maar dat is niet echt problematisch wel een goed ding hoor, lekker warm hij heeft ook de hema 62-80 trappelzakken aan

2 jaar geleden

Hoe wassen jullie de 4seizoenen slaapzak? Ik heb hem gister gekocht. In het label staat 40graden handwas dus dat heb ik netjes gedaan maar m’n wasmachine centrifugeert dan heel laag dus hij is kletsnat. Droger durf ik niet zo goed aan met zo’n duur ding 😅

2 jaar geleden

Reactie op AnneRoos96

Hoe wassen jullie de 4seizoenen slaapzak? Ik heb hem gister gekocht. In het ...
Ik was m ook op 40, maar centrifuge staat wel gewoon hoog, kan je je wasmachine niet los nog een keer laten centrifugeren? Ik doe m wel in de droger, dit mag gewoon. Maar volgensmij mag t niet als je de naam erop hebt laten borduren

2 jaar geleden

Reactie op babyonntheway

Ik was m ook op 40, maar centrifuge staat wel gewoon hoog, kan je je wasmac ...
Bij de officiële site heb ik hem toen ook besteld met naam, dit is niet geborduurd maar gewoon geplakt. Ik doe hem ook gewoon in de droger maar de naam blijft prima zitten.

2 jaar geleden

Reactie op babyonntheway

Ik was m ook op 40, maar centrifuge staat wel gewoon hoog, kan je je wasmac ...
Oooo top! Ja los centrifugeren kan inderdaad! Nou dat maakt het leven weer een stukje makkelijker haha 😂 thanks!

2 jaar geleden

Doe alle puckababy slaapzakken op 40 graden wassen en drogen in de droger. Dan hang ik ze uit aan de deurklink want ze drogen nooit helemaal

2 jaar geleden

Dragen jullie kindjes al deze slaapzak? M’n dochter heeft nog steeds de 0-6 mnd teddy slaapzak aan, maar deze word echt te krap (en soms te warm), maar vind deze Puckababy 4 seizoenen nog zo groot! En hebben jullie al het lente gedeelte aan of nog winter?

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Dragen jullie kindjes al deze slaapzak? M’n dochter heeft nog steeds de 0-6 ...
Hier het zelfde en ze is al bijna 8 maanden🙊 vind het ook echt lastig.

2 jaar geleden

Reactie op Stéphanie91

Hier het zelfde en ze is al bijna 8 maanden🙊 vind het ook echt lastig.
Zo en past ze hem nog haha? M’n dochter is 6,5 mnd denk niet dat ze er met 8 maanden nog in past haha !

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Zo en past ze hem nog haha? M’n dochter is 6,5 mnd denk niet dat ze er met ...
Haha ja maar ze moet er nu 1 dezer dagen echt wel uit🙊 ze was dysmatuur/prematuur dus nu ook nog niet zo ontzettend 'flink' dus met alles elke keer mazzel dat ze er heel lang mee doet dus haal het geld er dubbel en dwars mee uit 🤣