24 Reacties

4 jaar geleden

Hoi, toevallig heb ik vandaag de puckababy newborn slaapzak gekocht en twijfelde ook heel erg over de katoenen of de teddy dus heb het gewoon aan een medewerker van puckababy gevraagd. Als de kamer warmer dan 18 graden is dan heeft ze me aangeraden om de katoenen te nemen, is de kamer tussen de 16-18 graden dan kan je de teddy nemen zei ze!

4 jaar geleden

Reactie op Bussra95

Hoi, toevallig heb ik vandaag de puckababy newborn slaapzak gekocht en twij ...
Onze kamer/babykamer is ongeveer 20-21 graden daarom zijn wij voor de katoenen gegaan!

4 jaar geleden

Ik heb de Teddy en ze heeft er een romper en broekje onder. Slaapkamer is wel wat koeler. Ben gewoon afgegaan op de tog en de eerste paar x het nekje gecheckt. Ze heeft het lekker warm maar niet te Volgende keer zou ik misschien wel voor de katoenen gaan, omdat ik het wel fijn vind er bij de benen nog een dekentje over te doen en dat in te stoppen. Ze is nogal beweeglijk. Het is trouwens wel extreem schattig want de armen zijn vet groot en dan flappert ze er zo schattig mee.

4 jaar geleden

Als je slaapkamer wat koeler is dan is de Teddy prettig. Mijn dochtertje heeft die aan en volgens mij niet te warm. Zelfs nog dekentje erover.

4 jaar geleden

Wij hebben de teddy voor mijn zoontje en is echt prima, t is ongeveer 17 graden op z’n kamertje en draagt verder geen dekentje. Ik heb m net toevallig getemperatuurd en toen zat ie op 36.2 dus heb ik n broekje aan gedaan bij hen, normaal draagt ie alleen een romper lange mouw + shirt lange mouw en dan de slaapzak. Voor mezelf vind ik het fijn om zo af en toe te temperaturen zodat ik weet of ie t te koud of warm heeft 😊

4 jaar geleden

Bij mij is het wel 18/19 of warmer🤭 Wil dr ook wel instoppen met een stretch dekentje voor het wiebelen nog, maar de tog 0.5 lijkt mij dan weer zo weinig. Dat je toch een warme deken moet nemen dan. Wat een contrast voor zon goed merk 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Bussra95

Hoi, toevallig heb ik vandaag de puckababy newborn slaapzak gekocht en twij ...
Doe jij nog iets van een dekentje erbij?

4 jaar geleden

Reactie op FK.

Doe jij nog iets van een dekentje erbij?
Neee als ze de slaapzak aan heeft dan doe ik er geen dekentje bij

4 jaar geleden

Ik gebruik de slaapzak van Fedde&Kees plus het lakentje daarvan . Eerst had ik ook de puckababy maar wat ik nu heb is wat vriendelijker en makkelijker af te bouwen.

4 jaar geleden

Wij gebruiken nog de puckababy piep, maar hebben ook de teddy variant. Zn kamertje is vaak zo'n 19 graden en ik leg hem dan alleen met een romper lange mouw in het slaapzakje neer. Zorg dat het rooster van t raam altijd openstaat en gaat prima zo! 🤗

4 jaar geleden

Wij gebruiken ook de teddy Slaakamer is wel best fris Ze heeft er rompertje met lange mouw in aan en zelfs nog een dekentje erover. Soms zijn de voetjes iets klammig, maar verder voelt ze niet te warm aan. En slaapt ze er heerlijk in

4 jaar geleden

Ik ben erg blij met de slaapzakjes van de C&A (hebben ook een maat 60). 2,5 tog, voelt niet syntetisch aan en mouwen zijn lekker groot. Bij ons is het 20 graden en hij draagt er een romper met lange mouwen en sokjes onder.

4 jaar geleden

Ik overweeg ook deze slaapzak aan te schaffen en zit dan ook vooruit te denken... of het over een paar maanden niet te warm is die teddy... omdat we dan weer richting lente gaan. Dus ik overweeg zelf de katoenen te kopen zodat ik het eventueel langer kan aandoen bij d'r. Maar toch lijkt het me dan zo koud voor nu... lastig lastig. Ik weet het nog niet.

4 jaar geleden

Reactie op Enora

Ik overweeg ook deze slaapzak aan te schaffen en zit dan ook vooruit te den ...
Hij is nu met blackfriday 20% goedkoper! Via de site van puckababy misschien heb je daar wat aan🤗

4 jaar geleden

Reactie op Enora

Ik overweeg ook deze slaapzak aan te schaffen en zit dan ook vooruit te den ...
Ik denk dat de teddy prima kan hoor! Ook in de lente is het vaak nog echt wel koud 's nachts? Doe je er gewoon alleen een rompertje met korte mouwen onder, als het ietsje warmer is? 🤗

4 jaar geleden

Wij hadden precies hetzelfde probleem. We hebben de slaapzakken van lodger hopper. Die zijn echt super fijn en heel handig. Mouwen zijn ook goed op maat.https://www.bol.com/nl/nl/p/lodger-4-seizoenen-slaapzak-baby-0-4-maanden-hopper-rib-3-3-tog-afritsbare-mouwen-gemakkelijk-verschonen-deelbare-rits-groen-50-62/9300000010007406/?bltgh=tqSF9uh-MbxcbPOBWoJBgg.4_50.53.ProductTitle

4 jaar geleden

Wij hebben de katoenen slaapzak van puckababy. Echt een goede koop! Die mouwtjes zijn ook heel prettig om aan te doen, wij hebben er ook een van de Hema maar die vinden wij echt verschrikkelijk om aan te trekken. Hij slaapt met dekentje en hij heeft een pyjama aan (en een rompertje met lange mouwen)

4 jaar geleden

Wij hebben de Puckababy Piep Teddy en de Mini is onderweg. De slaapkamer is zo'n 18 graden en we stoppen hem er zonder sokken met een langemouwenromper en een dun pyjamabroekje in. In bed doen we er nog een lakentje overheen zodat 'ie niet het hele bed door kan wurmen. Qua temperatuur voelt hij lekker warm, maar zeker niet te warm. Als het straks nog kouder wordt, doen we meer kleertjes aan of een dekentje over 'm heen.

4 jaar geleden

Onze slaapkamer is 16 graden, wij zijn dus wel voor de teddy gegaan.

4 jaar geleden

Reactie op FK.

Bij mij is het wel 18/19 of warmer🤭 Wil dr ook wel instoppen met een str ...
Bij mijn zoontje op zijn kamer is het gemiddels 17 graden. Hij draagt zijn kleertjes van overdag (korte mouw romper, trui, broekje, sokken) daar overheen een slaapzakje van fedde en kees (0.3 TOG), daarover nog een lakentje. Lijkt veel, maar mijn zoontje heeft het niet koud 's nachts. Heb geprobeert een winterslaapzak aan te doen, maar is veel te warm voor hem op dit moment.