7 Reacties

één jaar geleden

Ik doe overdag het raam open en snachts dicht

één jaar geleden

Ik doe hetzelfde als debbyvrossum! Ik heb wel de luchtertjes op ventilatie staan maar dat is heel minimaal..

één jaar geleden

Ik lucht op de dag. Snachts is het raam dicht. In de zomer stond die wel op ventileren, maar vind het ernu te koud voor 😅

één jaar geleden

Wij hebben altijd het raam open 's nachts om te luchten. Mijn man merkt ook altijd dat hij zelf minder goed slaapt als het raam dicht is, dus vindt het daarom extra belangrijk voor ons zoontje. Ik vind het ook wel een prettig idee. Wij zorgen er wel heel goed voor dat ons zoontje niet op de tocht kan komen te liggen.

één jaar geleden

Reactie op Linnnepin

Wij hebben altijd het raam open 's nachts om te luchten. Mijn man merkt ook ...
Ik vond deze duidelijke uitleg (heb niet gefactcheckt). https://www.gezondheidsnet.nl/slapen/slapen-wat-is-beter-raam-open-of-dicht#:~:text=Dat%20is%20gelukkig%20niet%20slecht,in%20de%20lucht%20laag%20zijn.

één jaar geleden

Bedankt iedereen voor jullie reacties

één jaar geleden

Overigens is buitenlucht niet slecht voor je als je verkouden bent. Je wordt er niet zieker door. Frisse lucht is zeker gezond, ook dan. Maar op de tocht liggen, of te koud aangekleed zijn, is dan weer niet zo handig, omdat je lichaam heel hard aan het werken is met beter worden en het er niet bij kan hebben als het ook nog de lichaamstemperatuur op orde moet houden.