18 Reacties

4 jaar geleden

Dochter van 12jaar heeft hier allemaal zelf vlaggetjes met teksten en tekeningen gemaakt gelamineerd wol erdoor dus zelf slingers gemaakt! Ook wil ze graag zelf een schildering op Het raam maken dus ben benieuwd

4 jaar geleden

Leuke Topic! Wij gaan denk voor een vlag voor aan de vlaggenmast. Twijfel of we haar naam erop zetten of “standaard” hoera een meisje.

4 jaar geleden

Wij hebben dit geboortebord met de naam.

4 jaar geleden

Wij hebben een bord die oma heeft gemaakt en een raamsticker

4 jaar geleden

Ik heb houten vlaggetje besteld met de naam. We hebben in de voortuin 2 boompjes dus daar tussen hangen. En dan erboven en eronder nog een rijtje blauwe vlaggetjes. Foto is voorbeeld van pinterest.

4 jaar geleden

En dit was bij mijn eerste het geboortebord in de tuin. Zelf gemaakt met wat hout en verf. Vond het super leuk om te maken beetje voorpret alvast!

4 jaar geleden

Wij hebben een ooievaars nest gemaakt. Nu nog even met het ei. Straks met de ooievaar en baby met vlaggetjes en ballonnen.

4 jaar geleden

Leuke topic! Hier hrb ik helemaal nog niet over na gedacht.. ik hoopte er gewoon op dat anderen iets doen🤣, maar beter zelf iets regelen idd😅.. Iemand nog tips voor als men in een appartement woont? Wonen 3 hoog.. hebben wel n balkon.. zit nu n.a.v. bericht van ELLEN91 aan zo'n raamsticker te denken.. maar misschien zijn er nog wel andere leuke ideeën?😊

4 jaar geleden

Reactie op Raeven

Wij hebben dit geboortebord met de naam.
Deze hadden we 7,5 jaar geleden

4 jaar geleden

Reactie op KiWu2021

Leuke topic! Hier hrb ik helemaal nog niet over na gedacht.. ik hoopte er g ...
Er zijn ook van die borden die je aan het raam kunt plakken. Een beetje hetzelfde idee als zo'n makelaarsbord, maar dan natuurlijk leuk met geboorte aankondiging 😜

4 jaar geleden

Mijn man is fan van max verstappen dus bij de eerste dit geboortebord en bij de 2e ook nu gaan we hem wel in de tuin zetten vonden we zonde de eerste keer

4 jaar geleden

Reactie op KiWu2021

Hier ook 3 hoog. Heb vlaggetjes in huis en een 'waslijn' gemaakt met rompertjes voor aan de balustrade. Op elk rompertje staat dan 1 letter van zijn naam. Beetje het idee van de foto.

4 jaar geleden

Ik wilde het een beetje subtiel houden, dus heb grote (20cm) scrabble letters besteld voor in het keukenraam. Daarboven een leuke blauwe slinger.

4 jaar geleden

Reactie op LindaaMK

Ik wilde het een beetje subtiel houden, dus heb grote (20cm) scrabble lette ...
Super leuk!! 😍

4 jaar geleden

Reactie op KiWu2021

Hier is het wel vaak gebruikelijk dat de vrienden groep en de buurt de tuin versieren en fam vaak binnen.. Ik heb zelf nog nooit wat gehaald 🙈ook nooit over na gedacht eigenlijk