429 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Ninanonowars

Blijf het soms toch nog wel lastig vinden met de kleine. Sommige dagen vind ...
Zou het helpen om een kinder EHBO cursus te doen? Dat je weet wat je moet doen, mocht het onverhoopt niet goed gaan?

2 jaar geleden

Reactie op MickyML

Zou het helpen om een kinder EHBO cursus te doen? Dat je weet wat je moet d ...
Staat inderdaad al op de planning ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Ninanonowars

Blijf het soms toch nog wel lastig vinden met de kleine. Sommige dagen vind ...
Heel herkenbaar! Ben over t algemeen niet echt angstig aan gelegd, maar de laatste tijd weinig rust gehad en ineens zie ik m'n kleintje nog in lucht stikken. Voor mezelf besef ik dat t ff aan mij ligt en dat ik het eten dus gewoon weer even fijner prak. Komt wel weer als ik iets meer bijgeslapen ben over een paar dagen. Een EHBO cursus wat werd geopend vind ik ook een goede, ben ik ook nog van plan. Nu nog even de tijd en de puf vinden😋 Al met al zou ok zeggen, gewoon even naar je gevoel luisteren en tegelijkertijd realistisch blijven (klinkt alsof je dat ook doet btw). Ik stel mezelf maar de vraag; als ik er soms chiller in ben, maakt het dan uit als ik het op minder chille dagen dan wat anders aanpakt voor mn eigen gemoedsrust?☺️

2 jaar geleden

Lekker kippetje eten 💪🤩

2 jaar geleden

Hoe doen jullie het met weggaan? Eten meenemen? Zo ja wat en hoe geef je het?

2 jaar geleden

Reactie op Frederique123

Lekker kippetje eten 💪🤩
Dit ziet er evht netjes uit😂, mijn zoontje heeft zo’n schort aan en dat is mega vies🥲. Meestal alsnog zn mouwen en hals helemaal smerig waardoor hij altijd omgekleed word

2 jaar geleden

Reactie op Frederique123

Spaghetti zo lekker uit t vuistje. Gaat beter met spirelli pasta maar die h ...
Heb je jet recept? Ben is ook gek op pasta, maar ik ben niet zo'n beste kok 😅. Dus gisteren tricolore schroeven macaroni gekookt en potje olvarit gecombineerd, de lepel werd nog net niet mee opgegeten. Maar een hapje van mama's macaroni (potje saus) was ook wel lekker. Maar dat vind ik dan toch wel weer eng qua hoeveelheid zout enzo. Die boom op de foto is een houten vogelboom de vogelkooi staat om de hoek van het muurtje 😅.

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Heb je jet recept? Ben is ook gek op pasta, maar ik ben niet zo'n beste kok ...
Spagetti, die spiraaltjes gaan dus het makkelijkste, Klein beetje gehakt rullen, spinazie a la crème blokjes er bij (2/3 stuks) en dan klein beetje tomaten saus gewoon van die pomodorie dus met niks erin. En klaar is Kees. Super makkelijk en ze vind het heel lekker.

2 jaar geleden

Reactie op Frederique123

Spagetti, die spiraaltjes gaan dus het makkelijkste, Klein beetje gehakt r ...
Ik bedoel trouwens niet spinazie a la crème maar zonder. Gewoon de normale variant

2 jaar geleden

Reactie op Lou-ann21

Hoe doen jullie het met weggaan? Eten meenemen? Zo ja wat en hoe geef je he ...
Wij geven alleen nog fruit, groente en brood (zonder beleg), dus dat is makkelijk meenemen. Nu onderweg naar opa en oma, en hebben voor ons zoontje een stuk meloen mee. Maar we bedachten ons net dat we geen stoel voor hem hebben daar, dus we zijn nu even een flitsbezoek aan de IKEA aan het doen 😅

2 jaar geleden

Reactie op Jilster25

Wij geven alleen nog fruit, groente en brood (zonder beleg), dus dat is mak ...
Flits bezoek bij IKEA op 2e paasdag 😳 sterkte

2 jaar geleden

Flint is alleen nog aan het sabbelen en naar binnen zuigen ipv kauwen en slikken. Dus voorlopig alleen nog hele zachte groenten en fruit, maïsvingers en knijpfruit of pap met een lepeltje (zelf uiteraard). Brood vind meneer niks 🤷

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Flits bezoek bij IKEA op 2e paasdag 😳 sterkte
Ha, ja dat dacht ik ook, maar ik ben met zoontje in de auto blijven zitten en m'n vriend is naar binnen gerend, hij was binnen 10 minuten weer terug met stoel en had ook nog tijd gehad om een panini voor zichzelf te kopen 😂 Dus we waren gelukkig de drukte voor 😁

2 jaar geleden

Reactie op Frederique123

Spagetti, die spiraaltjes gaan dus het makkelijkste, Klein beetje gehakt r ...
Ooh dat kan ik ook nog wel 🤣. Had nu olavritpotje met tomaat, rund en aardappel verrijkt met volkoren macaroni. Meneer zat te smullen en goed te kauwen joh. Echt genieten. Ja als lunch want ik had nog macaroni bolognese over maar te weinig als avondeten.

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Ooh dat kan ik ook nog wel 🤣. Had nu olavritpotje met tomaat, rund en aard ...
En toen drukte Ben op send🤣. Maar meneertje zat dat dus van mijn bord af te kijken, dus zijn stoel erbij gepakt en zijn versie gemaakt. Kleine snoepkont. Fruit gaat er nauwelijks in maar groente 😅

2 jaar geleden

Flint bedacht vandaag dat mama knijpfruit niet met een lepel eet... Dus hij wilde het pakje, uh nou oke succes 🙈 😂 Wat een bende Achja hij heeft ook binnen gekregen en daarna nog een stuk avocado fijn gebeten..niet doorgeslikt want stukjes 🙄😂

2 jaar geleden

Vandaag stukken komkommer en partjes tomaat als middagsnack. Groot succes! Lekker kauwen, geen gekokhals. Echt leuk!

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Flint bedacht vandaag dat mama knijpfruit niet met een lepel eet... Dus hij ...
Hahaha leuk he. Zelfs mijn gastouder waagt zich niet meer aan knijpfruit met lepel 🤣. Die doet het buiten zicht snel in een bakje 😅. Thuis krijgt hij potjes en onderweg zakje. Hij kan het inmiddels zonder knoeien, mits ik het zakje vasthoudt. Ideaal, vooral als ik weer eens vergeten ben wat in te pakken. Lidl eigenmerk zijn vanaf 5 maanden staat op de verpakking. 4 voor nog geen 2 euro. Heb zelf veel van ellas kitchen, omdat ik die bij toeval laatst in België gekocht had en meneer hem erg lekker vond. Dus via internet een bundeldeal besteld. Die van lidl vind meneer vaak te zoet 😒. Dus die gaan mee naar school voor mijn lieve ik ben mijn fruit vergeten kindjes. Die noemen het Benfruit.

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Hahaha leuk he. Zelfs mijn gastouder waagt zich niet meer aan knijpfruit me ...
Ik doe wat op de lepel en geef hem de lepel aan. Deze gaat vol enthousiasme keurig naar binnen. Soms iets te enthousiast en dan zit het overal😂 maar hij mag nu ook oefenen met het pakje. Wij hadden servero, hebben geen Lidl. Wel een Aldi, die heeft ze ook. Vandaag bolletje aardappelpuree, dat ging er toch wel goed in. Vond meneer zeer smakelijk Maar voorlopig nog sabbelen en zuigen, dus moeilijkere dingen komen nog wel.

2 jaar geleden

Bood vandaag voor het eerst framboos aan. Wat een slagveld! 😂 en niks in haar mond. Vooral fijn knijpen hahaha. Top