6 Reacties

één jaar geleden

Kan hij niet gewoon met jou/jullie mee eten? Met de pot mee is t makkelijkst lijkt me. Fijn dat hij zo goed eet zeg! Hier beginnen we vaak met stukjes maar zeker groenten eet ze dan slecht waardoor we dat maar weer pureren.

één jaar geleden

Wij laten hem ook steeds meer van onze maaltijd mee-eten, gaat prima! Hij krijgt dan wel de 'saaie' versie zonder sausjes en heel weinig zout. Ik heb net bijvoorbeeld een ovenschotel met spruitjes, aardappelpuree, kruidenkaas en spekjes gemaakt. Ons zoontje krijgt dan wat losse spruitjes en aardappelpuree, dat hou ik apart voordat ik de ovenschotel in elkaar zet. (En het is nog even afwachten wat hij er daadwerkelijk van gaat eten 😅). We hebben altijd fruit als back up, banaan, sinaasappel en peer zijn momenteel favoriet! Zou dat werken voor jou/jullie?

één jaar geleden

Reactie op Jilster25

Wij laten hem ook steeds meer van onze maaltijd mee-eten, gaat prima! Hij k ...
Zo doen wij het ook inderdaad! Zoveel mogelijk van ons mee in een 'aangepaste' versie. En wanneer wij iets eten dat echt lastig is om mee te eten, heb ik altijd wat gemaakte hapjes in de diepvries liggen.

één jaar geleden

Ja hij eet ook heel vaak met ons mee! Maar soms eten wij pittig bijvoorbeeld en dan denk ik: ik maak even apart iets voor hem. Maar dan elke keer aardappels met groente is ook zo niet gevarieerd 😂

één jaar geleden

Ja hij eet ook heel vaak met ons mee! Maar soms eten wij pittig bijvoorbeeld en dan denk ik: ik maak even apart iets voor hem. Maar dan elke keer aardappels met groente is ook zo niet gevarieerd 😂

één jaar geleden

Reactie op Jos1197

Ja hij eet ook heel vaak met ons mee! Maar soms eten wij pittig bijvoorbeel ...
Oja, snap ik! Ik heb nog wel een tip: yummy_little_belly op Instagram heeft heel veel recepten voor kleintjes!