17 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Wendyyyyyy
Babypannenkoekjes
Dit eet onze dochter dus niet. Helaas wentelteefjes waren vandaag ook geen succes 😪
Ik zal is kijken naar de groentenfritatas! Vind dat meestal zelf ook wel lekker haha
2 jaar geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Dit eet onze dochter dus niet. Helaas wentelteefjes waren vandaag ook geen ...
En luchtige normale pannenkoekjes met wat beleg erop? Mijn zoontje was niet een erg groot fan van de vrij zware baby bananenpannenkoekjes, maar net luchtige pannenkoeken gemaakt met wat 100% fruit jam en appelstroop en die mond bleef open gaan.
2 jaar geleden
Reactie op Danaa93
Een hard gekookt eitje maar dan niet all the way, (eitje in een pannetje me ...
Een ei voor een baby en jong kind moet goed gaar zijn anders kan je baby er ziek van worden. Een ei moet 10 minuten gekookt worden anders kan het ziekteverwekkend zijn..
https://www.kindengezin.be/nl/thema/voeding/vaste-voeding/ei-op-het-menu#:~:text=Rauwe%20of%20onvoldoende%20verhitte%20eieren,bepaalde%20vitamines%20niet%20kan%20opnemen.
2 jaar geleden
Reactie op GwendoRic
Een ei voor een baby en jong kind moet goed gaar zijn anders kan je baby er ...
Daar zat ik net ook aan te denken haha. Ik ben zelf dol op een runny yoke maar die geef ik onze dochter nog lang even niet 🙈
Maar geprakte eitjes zijn hier ook geen hit dus we gaan gewoon door met zoeken naar een manier om haar ei te laten eten
2 jaar geleden
Waarom wil je haar per sé ei laten eten? Hier ook geen favoriet. We bieden het af en toe aan om te blijven proberen maar anders ook prima als ze iets gewoon niet lust.
2 jaar geleden
Reactie op citrus1987
Waarom wil je haar per sé ei laten eten? Hier ook geen favoriet. We bieden ...
Ik denk om te voorkomen dat ze een allergie krijgt.. mijn dochtertje heeft eczeem en ons is echt duidelijk aangeraden om wekelijks ei en pindakaas te geven om te zorgen dat ze geen allergie ontwikkelt
2 jaar geleden
Reactie op shauny1ebaby
Ik denk om te voorkomen dat ze een allergie krijgt.. mijn dochtertje heeft ...
Dit inderdaad. Onze dochter heeft zo nu en dan wat last van eczeem en ik wil gewoon liever voorkomen dat ze een allergie ontwikkeld als ik het misschien wel had kunnen voorkomen.
Daarom de vraag of er nog leuke recepten zijn met ei waarin t verborgen is bijvoorbeeld 😁
Woensdag ga ik muffins proberen met knijpfruitjes ben benieuwd hoe die zijn en of ze die lekker gaat vinden!
2 jaar geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Dit inderdaad. Onze dochter heeft zo nu en dan wat last van eczeem en ik wi ...
Ah zo. Hier eet ze wel gewone pannenkoek bijvoorbeeld 😅
2 jaar geleden
Bananenpannenkoekjes.
40gr havermout, 1 ei en 1 (rijpe) banaan. Evt. beetje kaneel als ze wat ouder zijn.
Lekker fijn maken in de blender en kleine pannenkoekjes van bakken.
Echt een hit hier als ontbijt voor de oudste (3,5jr) en de jongste (10,5mnd) smult er ook van.
Vezels, fruit en ei. Top ontbijtje
2 jaar geleden
Reactie op GwendoRic
Een ei voor een baby en jong kind moet goed gaar zijn anders kan je baby er ...
Oh dat wist ik helemaal niet 🫢! Goed dat je het zegt dankjewel! Ik heb dit idee van m’n moeder die zei dat ze het mij en m’n broertje altijd gaf vanaf 6 maanden 🤷🏻♀️. Ik ga er nog even over lezen, thanks!