10 Reacties

één jaar geleden

Ik lees mee!

één jaar geleden

Ik gooi gewoon alle groenten die ik heb (meestal aubergine, courgette, paprika, tomaat, spinazie) in een pan met wat olijfolie. Dan ondertussen basisreceptje pannenkoekenbeslag (1 ei, 100 bloem, 150 melk). Groenten als ze gebakken zijn in de blender met beslag en voila, pannenkoeken bakken. Doe er ook nog wat italiaanse kruiden door. Kan met elke soort groente die je hebt!

één jaar geleden

Reactie op steefgerritsen

Ik gooi gewoon alle groenten die ik heb (meestal aubergine, courgette, papr ...
Dankjewel! Super goeie tip!

één jaar geleden

linzen dag van te voren soaken + water blenderen/staafmixen pannenkoeken bakken

één jaar geleden

Reactie op steefgerritsen

Ik gooi gewoon alle groenten die ik heb (meestal aubergine, courgette, papr ...
jiha ook echt een topper deze

één jaar geleden

Aubergine fritters ook een succes hier! Kan ook wortel in. https://thepeacheepear.com/2017/10/24/eggplant-zucchini-fritters/

één jaar geleden

Deze doen het ook altijd goed!

één jaar geleden

En deze! Ik rasp trouwens ook wortel door de havermoutpap, geef komkommer stukken bij zn ontbijt, dat soort dingen. Dat ie eraan went om groente te eten. We hebben inmiddels ook een enorm gezonde hond 😂

één jaar geleden

Wortel balletjes uit de oven, geraspte wortel met geraspte aardappel en een eitje. Eventueel wat kruiden en dan in de oven..! Wortel gruwelt hij van maar die balletjes kan hij geen genoeg van krijgen 😂

één jaar geleden

Sowieso als ik dingen in balletjes draai eet hij het 😂 zelfde met rijst. Vreemde snuiter dat kind van mij 😜