26 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Ik weet niet waar je woont. Maar een kind heeft vrije keus van arts hè. Alt ...
Ik woon in de randstad. Ik heb geluk dat we over een week een opvolg check hebben in de umc waar hij gelegen heeft en ga het dan eens aanstippen. Ik had dit ook tegen onze KA gezegd en zij werd meteen defensief en zei daar zijn ze niet voor, alleen om zijn ontwikkeling op te volgen... Ga het toch lekker met ze bespreken.

2 jaar geleden

Gisteren ook nog gebeld met mijn ka en uitgelegd dat het spugen maar niet minder wordt met rechtop zitten en vaste voeding. Is volgens haar niet gek, 95% is eroverheen gegroeid als ze 1 jaar zijn. Aan de ene kant wil ik wel onderzoek maar aan de andere kant is het belastend en doen ze er vaak niks aan

2 jaar geleden

Hoe staat het nu met jullie baby's en spugen? Ik heb een zoontje van bijna 11 maanden, heeft altijd heel veel gespuugd en nog steeds. Met vaste voeding, JBPitmeel gaat het wel beter, naar nu hij minder flessen krijgt, moet hij meer water en spuugt hij weer enorm veel. Hoe lossen jullie dit op? Jbp aan water toevoegen?

2 jaar geleden

Reactie op Marjolein190186

Hoe staat het nu met jullie baby's en spugen? Ik heb een zoontje van bijna ...
Gelukkig is het bij ons weg sinds een kleine maand. Het ging hier weg op het moment dat hij eigenlijk niets meer op zijn rug deed. Nu staat hij veel of kruipt. Wij hebben nooit water gegeven want dat kwam er incl eten weer uit. Wij maakten thee en diksap en dikte dat in net zoals de melk, hij dronk dit uit een rietjesbeker. Nu dik ik alleen nog zijn avondfles is, omdat hij anders aan een andere flow van speentje moet wennen.

2 jaar geleden

Hier weinig spugen, ik ben ondertussen gehalveerd met haar medicatie. Maar ik hoor het wel nog vaak omhoog komen en dan wegslikken. Ze heeft er soms ook merkbaar last van. Op haar rug liggen vindt ze verschrikkelijk, luier wissel is worstelen. Maar dat hoort ook wel bij de leeftijd ;)

2 jaar geleden

Hier zijn we si een maand nu vd medicatie en tgaat heel goed! Krijgt sochtens een papfles en savonds melk fles moet nog iets jbp. Af en toe merk ik dat het nog iets omhoog komt maar geen last meer van! Zoals de KA al aangaf dat ze rond de 10/11 maanden er meestal overheen groeien was hier ook het geval!