26 Reacties

één jaar geleden

Let wel op dat regen laarsjes echt niet goed zijn om op leren te lopen. Dus laat ze dit vooral niet te lang/vaak dragen.

één jaar geleden

Hema heeft wel leuke!

één jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Let wel op dat regen laarsjes echt niet goed zijn om op leren te lopen. Dus ...
Nee snap ik daarom.dacht ik misschien is er een bepaald merk wat dan wel iets beter is.

één jaar geleden

Ik denk dat je echt beter goede gewone schoentjes kunt aanschaffen die waterdicht zijn i.v.m. de ondersteuning en de ontwikkeling van het voetje.

één jaar geleden

Wij hebben schoenen van shoesme maar laarzen van Hema, nette schoenen om mee te ravotten en bij opa en oma op de boerderij vind ik echt zonde.

één jaar geleden

Onze dochter begint nu ook met lopen. Voor het leren lopen hebben wij schoentjes met een flexibele zool. Maar als ze straks in de winter echt al goed loopt, wil ik kijken voor regenlaarsjes van Hema of Bergstein. Die zullen dan zijn voor erbij, als we een keer in een wei lopen/regenwandeling maken o.i.d.

één jaar geleden

Reactie op Izzy94

Onze dochter begint nu ook met lopen. Voor het leren lopen hebben wij schoe ...
Oke bergstein is misschien wel wat. Nee ik bedoel ook echt voor erbij ze heeft goeie schoenen van shoes me. Dankjewel

één jaar geleden

Reactie op Linnnepin

Ik denk dat je echt beter goede gewone schoentjes kunt aanschaffen die wate ...
Dit heeft ze al. Ik zoek gewoon laarsjes voor erbij maar daarvoor wilde ik wel redelijk goeie laarzen.

één jaar geleden

Reactie op Etaner1985

Wij hebben schoenen van shoesme maar laarzen van Hema, nette schoenen om me ...
Ja precies ideaal zoiets bedoel ik ook

één jaar geleden

Welke maat heeft je dochter? Ik heb roze bergstein regenlaarsjes in maat 20 op vinted gekocht die helaas niet passen, dus die wil ik graag doorverkopen. Zien er zo goed als nieuw uit. Als je wil kan ik ze voor je op vinted zetten.

één jaar geleden

Reactie op LavS

Welke maat heeft je dochter? Ik heb roze bergstein regenlaarsjes in maat 20 ...
Hey top, ja ze heeft maat 20 . Als je me dan even een linkje kan sturen zal ik even kijken.

één jaar geleden

Reactie op LavS

Welke maat heeft je dochter? Ik heb roze bergstein regenlaarsjes in maat 20 ...
Vallen ze ruim?

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Dit heeft ze al. Ik zoek gewoon laarsjes voor erbij maar daarvoor wilde ik ...
Ah, okee. Succes!

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Hey top, ja ze heeft maat 20 . Als je me dan even een linkje kan sturen zal ...
Hierbij: https://www.vinted.nl/kinderen/meisjeskleding/schoenen/regenlaarzen/2397291372-bergstein-regenlaarsjes-roze-maat-20

één jaar geleden

Reactie op Nb-

Vallen ze ruim?
Ze zijn redelijk smal rond de kuiten. Maar volgens mij vallen ze gewoon op maat.

één jaar geleden

Ik heb deze gekocht: https://www.zalando.nl/bisgaard-thermo-baby-regenlaarzen-rose-b5813j01a-j12.html (De groene voor onze zoon) Ook warm voor in de winter met wol aan de binnenkant. Ik heb ze nog niet binnen, dus ik kan er verder nog niets over zeggen.

één jaar geleden

Reactie op LavS

Hierbij: https://www.vinted.nl/kinderen/meisjeskleding/schoenen/regenlaarze ...
Hey dankje voor link! Ik zie de bisgaard laarsjes die mamavankris stuurt met wol aan de binnenkant. Ik denk dat ik toch die ga bestellen. Ik wil ze straks in de winter ook wat meer aan doen. Dank voor de moeite inidergeval

één jaar geleden

Mijn zoontje kan sinds 1,5 week lopen maar hoe doen jullie de regen laarsjes aan 🙈 ik krijg dat echt niet voor elkaar.

één jaar geleden

Reactie op Boysmom97

Mijn zoontje kan sinds 1,5 week lopen maar hoe doen jullie de regen laarsje ...
Haha nee hier lukt het ook niet. Mijn dochter heeft dikke boven benen. Ik heb uiteindelijk gewone laarsjes van de hema gekocht. Maar ze heeft zelf ook gewone schoenen wat laarsjes zijn dus werkt eigelijk net zo goed. Als hij net loopt zou ik eerder denken aan iets met een goeie zool!

één jaar geleden

Mocht je nog zoeken, heb er voor €2 op vinted staan, nieuw! https://www.vinted.nl/kinderen/jongenskleding/schoenen/laarzen/regenlaarzen/2628889615-hema-regenlaarsjes-maat-20 Mijn zoon weigert laarzen namelijk, ben inmiddels 3 paar verder en nog wil hij ze niet aan🤪