15 Reacties
5 jaar geleden
Wel leuk. Ieders zo zen mening erover. Vind het persoonlijk heel leuk de naam met achternaam. Bij ons is het een meisje en word een Mila Cox. Klinkt raar maar wij beginnen al te wennen aan het idee dat ze zo zal noemen
5 jaar geleden
Moooooi!! Fabian is een hele mooie naam en vind het juist lekker uitspreken!! En ook de leukste naam in het rijtje!!
5 jaar geleden
Doen! Klinkt juist heel leuk en door zo’n rijm zal iedereen zijn naam onthouden. Hier spreekt een juf met ervaring 😉💙
5 jaar geleden
Ik vind rijmende namen heel leuk, mijn eigen naam rijmt en die van mijn vriend ook. Als wij een jongetje krijgen zullen eerste en tweede naam ook rijmen met de achternaam, een meisje wordt wat moeilijker. Aangezien het om Italiaanse voor en achternaam gaat en de achternaam eindigt op een O.
5 jaar geleden
Ik vind rijmende namen heel leuk, mijn eigen naam rijmt en die van mijn vriend ook. Als wij een jongetje krijgen zullen eerste en tweede naam ook rijmen met de achternaam, een meisje wordt wat moeilijker. Aangezien het om Italiaanse voor en achternaam gaat en de achternaam eindigt op een O.