3 Reacties
2 jaar geleden
Zit ze niet ook in een sprong of slaapregressie? Onze dochter heeft de afgelopen weken ook heel veel in ons bed geslapen door een verkoudheid en doorkomende tandjes. Nu lijkt dit over en sommige nachten slaapt ze volledig in haar eigen bedje, maar ze wordt ook soms rond 4/5u wakker en dan moet ik haar alsnog in ons bed leggen.
2 jaar geleden
Wij hebben het gelaten.. ongeveer hetzelfde verhaal. Alleen sliep hij rechtop in mijn armen en ik dus ook voor 2,5 weken. Viel niet echt mee.
Na verloop van tijd werden zijn nachten steeds langer en is hij weer in z’n eigen bedje blijven liggen. Echt we hadden exact hetzelfde als jullie. Sliep perfect tussen ons in maar wilde niet meer doorslapen in z’n eigen bedje. Gelukkig gaat het inmiddels weer goed!
Qua nachtvoedingen kan ik je helaas niet adviseren.. ons zoontje krijgt nog nachtvoedingen (bv) maar van ieder uur per nacht zijn we terug naar 1 of 2 per nacht. Met af en toe een uitschieter. Voor ons is ook dat meer afgenomen dus ik ben allang blij..
Veel beterschap! Hopelijk sterkt je kleine meid snel weer aan!
2 jaar geleden
Dat de nachtvoeding terug is hoort ook even bij de leeftijd weer. Dit zie je vaker rond 7 of 8 maanden. Ze maken een enorme ontwikkeling door en hebben de voeding vaak echt weer even nodig.
Dus daar kan het ook aan liggen, zeker na ziekte. Kans is groot dat ze het vanzelf afbouwt. Dit zie ik nu bij mijn zoontje.
Ik blijf altijd volhouden (eerst in eigen bed proberen, bij wakker worden en troosten werkt niet dan nachtvoeding en terug in eigen bed) al lag hij vanmorgen om 5u wel bij ons voor zijn voeding, maarja ik moest toch om 6u op staat 🤷 slapen ging m niet meer worden 😅