20 Reacties

2 jaar geleden

https://www.coolblue.nl/product/908521/irobot-roomba-i5154.html Wij hebben deze vind het top, enige irritatie: je moet echt je vloer leeg hebben van speelgoed /kleine dingen want dan loopt ie vast. Hij heeft ook mn gordijnen kapot gemaakt dus zorg dat je geen lange gordijnen hebt😂

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde! En heb ook nog een flink verharende hond rondlopen die ook nog een hoop zand e.d meeneemt naar binnen🙈. Dus ik volg even.

2 jaar geleden

Wij hebben een roborock! Echt een top ding. Lekker gestructureerd eerst de kantjes en daarna de ruimte opvullen. Ipv kriskras overal doorheen rijden. Zit een app bij waar je gemakkelijk alles kunt instellen. Pakt drempels van 2cm hoog mee, ziet zelf wat tapijt is, valt niet van de trap omdat ie ziet dat dat hoog is. Verder zit er een dweilfunctie op maar daar moet je niet veel van verwachten bij een robot stofzuiger.

2 jaar geleden

Hier de roborock! Heel fijn ding! hij kan 4 ruimtes onthouden en is heel handig met de app te bedienen. Stofzuigen & dweilen, en dat was wel een must. De dweil functie houdt je ruimte bij maar zelf dweil ik ongeveer 1x per week 1x per 2 weken. Stofzuigen doe ik bijna niet meer en het scheelt mij zoooveel tijd!!

2 jaar geleden

Wij hebben de Roborock s6 maxv. Super blij mee. Door de camera herkent hij dingen en rijdt er dan omheen. Dus hier lange gordijnen die wel kunnen blijven hangen😁.

2 jaar geleden

Ik word hebberig! Moet ik ook hebben 🤓

2 jaar geleden

Wij hebben een Medion, heel tevreden over. We laten m iedere ochtend draaien zodat we in een schone woonkamer de dag beginnen

2 jaar geleden

Reactie op manon52431

Wij hebben een Medion, heel tevreden over. We laten m iedere ochtend draaie ...
Geloof dat ie rond de 150 euro was

2 jaar geleden

Roborock S5! Kost wat, maar man wat ben ik er blij mee!! We hebben 5 katten dus echt nodig dat er met grote regelmaat een stofzuiger doorheen gaat!

2 jaar geleden

Irobot i7! Heeel fijn

2 jaar geleden

Blaupunkt Bluebot Xtreme. Heel blij mee!

2 jaar geleden

https://www.coolblue.nl/product/908521/irobot-roomba-i5154.html Wij hebben ...
Wij hebben ook een roomba en exact hetzelfde "probleem". Meestal achter snoeren blijft hij bij ons steken dus inderdaad altijd alles mooi uit de weg leggen. Verder wel heel prima ding! We hadden eerst een medion maar die had het na een jaar al begeven 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Ik heb aeg en wel heel tevreden van! Zijn opvangbakje is echt wel vol na stofzuigbeurt dus ik ben er heel blij van

2 jaar geleden

Hier ook een iRobot rumba. Wij zetten 1 keer per week alles omhoog/opgeruimd en laten hem dan rijden. Zeer tevreden kan. 1 boordje kan hij niet doen omdat hij daar net niet onder de keukenkasten kan. Wel heel tevreden van!

2 jaar geleden

Wij hebben een deebot ecovacs nog iets. Super blij mee! Rijd iedere avond een rondje huiskamer.

2 jaar geleden

Ik heb een Rowenta met dweil, al een jaar of 3 werkt perfect!

2 jaar geleden

Wij hebben er ook 1 maar bevalt toch niet… ik ga over op een steelstofzuiger van dyson!

2 jaar geleden

https://www.coolblue.nl/product/908521/irobot-roomba-i5154.html Wij hebben ...
Hier na een jaar zl foutmeldingen dat de hoofdborstels gereinigd moeten worden terwijl alles proper is. Mag hem al retourneren

2 jaar geleden

Wij hebben de irobot roomba 650, de voorloper van vele die je nu hebt. Super fijn maar.. ze zijn niet geluidloos, je bank moet niet te laag zijn anders past die er niet onder, een hoogpolig kleed of kleed met van die losse siertouwtjes aan de randen is onhandig en hij doet er best een tijd over. De stofzuiger gaat kriskras door het huis en maakt daardoor niet direct de vierkante meter schoon die jij in gedachten had. Er zit een logica in want uiteindelijk is alles schoon. Wij doen de robot stofzuiger aan als we weg gaan, en idd even al het speelgoed van de grond. Voor even snel na een broodje of een grondige schoonmaak gebruiken we de dyson. Vind je beide te duur dan zou ik zeker gaan voor de dyson, lekker snel pakken en klaar :)