17 Reacties

één jaar geleden

Hier nog een foto, op zijn knieën heeft hij wat losse grote blaasjes

één jaar geleden

Lijkt op krentenbaard

één jaar geleden

Ik werk in de kinderopvang en met de herfst zien we dit weer vaak voorbij komen

één jaar geleden

Als er gele pus uit gaat komen en het worden gele korstjes, dan is dat krentenbaard denk ik, bij de dokter kan je een zalfje krijgen en is het vrij snel wel

één jaar geleden

Wauw !!! Hier ook!! Al heel lang last van uitslag rondom mond. Veel kwijlen. Maar in de ochtend was het rustig en tegen het eind van de dag heftiger. Gisterenochtend was het al gelijk heftig. Foto's gemaakt en aan de huisarts laten zien. Was niks bijzonders. Vandaag op het KDV... werd ik gebeld. Ze vermoedde krentenbaard. Dus ik kreeg nieuwe foto's en stuurde deze opnieuw. Ze vond het absoluut geen krentenbaard. Maar hand- voet- en mondziekte sloot ze niet uit. Wij mogen ook niet in z'n mondje kijken. Nu wel flink wat blaasjes, maar geen gele korsten. Het kan dus eerst beginnen rondom en in de mond en later pas op handen, voeten, billen of rondom de luierstreek. Mijn zoontje eet geen avondeten en fles gaat heel moeizaam. Ik weet niet of je dat herkent ? Het KDV zei dat beide heerst hierzo. Symptomen van hand,- voet- en mondziekte kan dus wel wat verhoging geven, misselijk, hoofdpijn en spugen!

één jaar geleden

Dit was vanmiddag toen we hem ophaalden

één jaar geleden

Reactie op -Vino-93

Dit was vanmiddag toen we hem ophaalden
is krentenbaard, zoon heeft net hand mond vond gehad en dat zijn echt bultjes. Dit lijken meer plakkaten en het breidt zich heel snel uit zie ik.

één jaar geleden

Reactie op Zij1989

is krentenbaard, zoon heeft net hand mond vond gehad en dat zijn echt bultj ...
Dit was vanmorgen 😟

één jaar geleden

Reactie op -Vino-93

Dit was vanmorgen 😟
tja nu vind ik het weer op hand voet lijken, sorry. Heeft hij het wel op andere plekken? Mijn zoon had het ook in knieholtes, ellebogen enzo ook, allemaal typerend voor hand mond zei de dokter. Zinkzalf smeren op alles zodat het snel indroogt!

één jaar geleden

Reactie op Zij1989

tja nu vind ik het weer op hand voet lijken, sorry. Heeft hij het wel op an ...
Het lijkt soms ook zo op elkaar he ! Ik vind het ook zo lastig! Voor nu zie ik geen andere plekken...

één jaar geleden

Hoe is het met jouw kleine Loese88?

één jaar geleden

Reactie op -Vino-93

Hoe is het met jouw kleine Loese88?
Wij gaan om 10.30 even naar de HA. Hij is koortsvrij maar hoest nog wel enorm zo nu en dan, daardoor moet hij overgeven. Ook het doorslikken van grote stukken lijkt hem echt pijn te doen. Fles lukt gelukkig wel.

één jaar geleden

Even de huisarts bellen, krijg je antibiotica. Beterschap!

één jaar geleden

Reactie op LoesE88

Wij gaan om 10.30 even naar de HA. Hij is koortsvrij maar hoest nog wel eno ...
Gelukkig pakt ie de fles goed ! Krijgt ie iig nog iets binnen. Wat heeft de HA gezegd?

één jaar geleden

Hij heeft inderdaad krentenbaard. Een week antibiotica en een zalfje voor de plekjes. Qua eten adviseerde de huisarts mij te geven wat hij wel wil eten. Waarschijnlijk heeft hij ook plekjes/wondjes in zijn mond die prikken. Zielig mannetje, hopelijk knapt hij snel op!

één jaar geleden

Voor als iemand hetzelfde ziet bij zijn kindje en benieuwd is: anti-biotica en zalf lijkt na 1 dag zijn werk al te doen. Blaasjes drogen in en klappen niet open.

één jaar geleden

Reactie op LoesE88

Voor als iemand hetzelfde ziet bij zijn kindje en benieuwd is: anti-biotica ...
Wat fijn te horen!! Gelukkig gaat het stukken beter. Hier bleek het toch ook krentenbaard te zijn. Wij hebben alleen antibiotica zalf en dat lijkt idd ook te werken!