13 Reacties

één jaar geleden

.

één jaar geleden

Misschien een van de kinderziektes? Even google gebruiken om de vlekken te vergelijken?

één jaar geleden

Gebruik je iets van medicatie? Lijkt wel soort luieruitslag. Allergische reactie achtig.. Of gebruik je misschien ander wasmiddel?

één jaar geleden

Het lijkt misschien een allergische reactie of 1 van de vele kinderziektes. Kan je je huisarts niet bellen en vragen of je de fotos kan mailen?

één jaar geleden

Eigen huisarts even bellen en mailen

één jaar geleden

Lijkt netelroos/urticaria. Ergens allergisch voor geweest? Vind het niet passen bij een kinderziekte.

één jaar geleden

Heeft hij toevallig zijn prikken gehad onlangs, de 14 maanden ronde?

één jaar geleden

Reactie op Pomptidon

Lijkt netelroos/urticaria. Ergens allergisch voor geweest? Vind het niet pa ...
Lijkt me inderdaad ook een allergische reactie maar kan niet bedenken op wat 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Reactie op steefgerritsen

Heeft hij toevallig zijn prikken gehad onlangs, de 14 maanden ronde?
Nee die heeft hij nog niet gehad

één jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Gebruik je iets van medicatie? Lijkt wel soort luieruitslag. Allergische re ...
Geen medicatie en ook geen ander wasmiddel. Denk inderdaad ook een allergie reactie maar kan niet bedenken waarop…

één jaar geleden

Update: de vlekjes zijn ondertussen weg. We denken dat hij allergisch is aan iets dat in rijstwafels zit.

één jaar geleden

Reactie op J-G

Update: de vlekjes zijn ondertussen weg. We denken dat hij allergisch is aa ...
O echt? Wat goed dat jullie dat hebben uitgevonden!! Ik wilde je nog wat sturen maar onze kleine werd zelf erg ziek (van medicatie na operatie) dus had even m’n handen vol. Ter info dan toch maar.. in andere landen gelden andere (meestal veel minder strenge) regels ten aanzien van het gebruik van pesticiden. Je kunt dus ook gaan reageren op groente en fruit terwijl de kleine daar normaal niet op reageert. Mocht er nog wat opkomen dan hou daar ook even rekening mee. Ik ben echt dol op Italië maar ik weet ook dat ze er wat makkelijker zijn. Hopelijk blijft het nu weg en kunnen jullie nog genieten van de vakantie!

één jaar geleden

Mijn zoontje had het ook in Spanje..dokter in Nederland dacht dat het van de warmte kwam..als de de bovenkant van luier zou terug vouwen komt het er overheen..zijn dan beetje schuur broei plekjes