7 Reacties

één jaar geleden

Dingen die voor mij belangrijk waren: Ritmes Hun omgang met huilen en negatief gedrag Moeten ze voor een bepaalde tijd binnen zijn (bij Flint is dit voor 9u ivm fruit moment) Slaap routines, waar slapen ze, hoe ziet de ruimte er uit, is er frisse lucht in die ruimte. Eigen slaapzak en/of drinkbeker nodig Aansluiting bij jullie ritme Buitenruimte en hoevaak naar buiten Communicatie met de ouders, app?

één jaar geleden

Reactie op ROF

Dingen die voor mij belangrijk waren: Ritmes Hun omgang met huilen en negat ...
Dankjewel. Inderdaad hele belangrijke punten. Ik wil eigenlijk niet dat ze daar slaapt. Ik zal vragen wat de tijden zijn en langzaam opbouwen. Ze gaat pas na de zomervakantie beginnen maar ik wil optijd alles geregeld hebben

één jaar geleden

Reactie op ROF

Dingen die voor mij belangrijk waren: Ritmes Hun omgang met huilen en negat ...
Bij peuterspeelzaal slapen ze niet. ☺️

één jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Bij peuterspeelzaal slapen ze niet. ☺️
🤷😂 oke. Dat wist ik niet.

één jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Bij peuterspeelzaal slapen ze niet. ☺️
O echt? Maar wanneer gaat een kindje dan naar de peuterspeelzaal? Soms is een kindje toch gewoon moe van de indrukken of werkt dat niet zo 😂? Leer van alles hier! Dus enkel positief of hooguit positieve verbazing 😃

één jaar geleden

Reactie op BabyvdN

O echt? Maar wanneer gaat een kindje dan naar de peuterspeelzaal? Soms is e ...
Psz is maar een halve dag! Als je kindje dus daarna moe is, lekker thuis naar bed. Onze dochter gaat binnenkort ook starten. Hier ook een thuis blijf mama, dus geen ervaring met opvang etc.

één jaar geleden

Reactie op BabyvdN

O echt? Maar wanneer gaat een kindje dan naar de peuterspeelzaal? Soms is e ...
Peuterspeelzaal is vanaf 2 jaar een ochtendje. Soort voorbereiding op de basisschool ☺️