10 Reacties

2 jaar geleden

Helaas ik. Ik loop met bekken instabiliteit.. Je moet echt wat rustiger aan doen.. ik kan maar bepaalde uur op mn beide benen, dan moet ik echt “rusten” zodat ik het niet overbelast.

2 jaar geleden

Heb je een ruggenprik gehad?

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Kan het hier mee te maken hebben? Ik heb al deze klachten ook

2 jaar geleden

Ik herken me helemaal in jouw verhaal. Na 8 maanden geklungel bij de fysio een bezoekje aan de osteopaat gebracht en die vertelde mij al na 5 minuten dat mijn stuitje scheef stond. Dat heeft invloed op alles wat je noemt!! miss ook osteopaat inschakelen? Het proberen waard..

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Niet tijdens de bevalling. Ongeveer 6 weken daarna heb ik nog een curretage ondergaan vanwege achtergebleven placenta resten en toen heb ik wel een ruggenprik gehad. Kan het daarmee te maken hebben denk je?

2 jaar geleden

Reactie op Slf2019

Ik herken me helemaal in jouw verhaal. Na 8 maanden geklungel bij de fysio ...
Bedankt voor de tip!

2 jaar geleden

Lees maar eens op Google; klanten na ruggenprik. Je hoort het helaas vaker 🥺

2 jaar geleden

Hier ook vergelijkbare klachten. Na maanden bij de bekken fysio ben ik eindelijk over gestapt naar de osteopaat. Daar bleken m’n bekken en stuitje Schots en scheef te staan. Vorige week was ik voor het eerst pijnvrij 😊. Nu is het weer een beetje terug dus toevallig ga ik vandaag weer naar de osteopaat

2 jaar geleden

Hooi! Herkenbaar 🙋🏻‍♀️ Na 12 weken ontzwangeren ben ik begonnen met fitnessen. Sinds een maand heel veel last van mijn onderging en bekken. Vooral voor het slapengaan en wanneer ik ontspannend tv kijk. Ik ben sinds vandaag begonnen met fysio! En ja alles zit vast.. dus elke dag de juiste oefeningen doen en niks zwaars optillen!