15 Reacties

één jaar geleden

Hier ook. Dochter begint in haar eigen bed en in de loop van de avond/nacht komt ze bij ons.

één jaar geleden

Hier beginnen we ook in eigen bed! En tussen 23 en 4 komt die bij ons. Ik vind dat niet erg 🥰 slaap zelf beter als die bij mij ligt. Hebben mijn andere kinderen ook gedaan. Mijn middelste slaapt soms nog bij mij

één jaar geleden

Hier ook😅 hebben nu eenpersoonsbed bij ons bed aangeschoven zodat we wat meer plek hebben. Als ons kleine man alleen voelt dat ik in bed lig, ligt hij binnen no-time alsnog bij mij😅

één jaar geleden

Reactie op klaudjeX

Hier ook😅 hebben nu eenpersoonsbed bij ons bed aangeschoven zodat we wat m ...
Ow dat is handig! Kan die daar niet uitvallen ?

één jaar geleden

Hier begint hij ook in z'n eigen bed en wordt ergens in de loop van de avond of nacht wakker en wil dan alleen nog maar bij ons liggen inderdaad. Het lijkt echt verlatingsangst, heel lastig om mee om te gaan.

één jaar geleden

Hier ook! Zie mijn topic ‘de nachten’. Ik vind het niet erg (want zo slapen we allemaal ten minste), maar zou er niet eeuwig aan vast willen zitten. Het moet geen gewoonte gaan worden. Hoe hebben jullie het weer afgeleerd of ging dat vanzelf?

één jaar geleden

Reactie op Septbaby21

Ow dat is handig! Kan die daar niet uitvallen ?
Nee, zit vast aan ons bed😅

één jaar geleden

Reactie op klaudjeX

Nee, zit vast aan ons bed😅
Ow ideaal! En aan de andere kant dan ? Klinkt echt geweldig! En super handig! Wat heb je voor iets ? Miss kan ik eens op Google kijken!

één jaar geleden

Reactie op Septbaby21

Ow ideaal! En aan de andere kant dan ? Klinkt echt geweldig! En super handi ...
Aan de andere kant zit muur. We hebben gewoon ons logeerbed gepakt omdat we momenteel niet breed hebben om iets nieuws te halen. Zal ddl even foto maken hoe het beetje er uit ziet

één jaar geleden

Reactie op klaudjeX

Aan de andere kant zit muur. We hebben gewoon ons logeerbed gepakt omdat we ...
Ojaaa dan kan die er idd niet uitvallen! Super bedacht!

één jaar geleden

Zo herkenbaar dit, ergens ben ik ook blij om te lezen dat ik niet de enige ben die dit ervaart.. ik ben wel benieuwd wat de root-cause is dat ze nog niet de hele nacht in hun eigen bed willen slapen. Geven jullie nog borstvoeding?

één jaar geleden

Wel in eigen bed, maar liever niet alleen. Ik geef nog borstvoeding en minimaal 1 nachtvoeding. Sommige nachten komt hij alleen voor nachtvoeding en ben ik er dan even. Als hij slaapt en ik nog wakker ben ga ik naar mijn eigen bed. Ik ben alleen pas 4 dagen gaan werken en dat is erg wennen. Nu moet na de nachtvoeding blijven 😂

één jaar geleden

Reactie op Rfb

Zo herkenbaar dit, ergens ben ik ook blij om te lezen dat ik niet de enige ...
Hier nog wel borstvoeding. Ik denk dat het ook wel gewoonte is. Dochter wordt eigenlijk altijd wakker rond de tijd dat ik naar bed ga en dan wil ze drinken. Dan neem ik haar bij me in bed omdat ik dan geen energie heb om haar te wiegen en in haar eigen bed te leggen.

één jaar geleden

hier ook in t midden van ons bed.. vannacht weer eens n full 8 hours jippie 🥳

één jaar geleden

Reactie op Rfb

Zo herkenbaar dit, ergens ben ik ook blij om te lezen dat ik niet de enige ...
nog nooit n eigen bedje gehad zal de rede zijn denk ik 😂