12 Reacties

één jaar geleden

Hier ook ineens sinds een week 😩 in de begin van de avond als ik er naar toe ga en haar weer terugleg gaat het nog goed maar vanaf een uurtje of 12 blijft ze echt krijsen en stopt ze pas als ik der naast me leg.. ik hoop idd een fase weer🙈

één jaar geleden

Misschien middag dutje iets inkorten?

één jaar geleden

Slaapregressie van rond de 2 misschien. Hier ook gehad 2 weken is nu weer voorbij. Hij is nu ineens heel vroeg wakker tussen 04.30/05.30. Zal allemaal wel een fase zijn. Geen tips helaas.

één jaar geleden

Hier ook een hele tijd gehad inderdaad, vervolgens heel vroeg wakker! En nu is het weer als van ouds, gelukkig! Het is dus echt weer een fase haha

één jaar geleden

Bij ons was het echt verlatingsangst, had opeens ook meer angsten voor andere dingen zoals harde geluiden. Is nu sinds een weekje weer over. Ze heeft het een week of 3 gehad. We bleven een kwartiertje bij haar op de kamer zitten en daarna duidelijk vertellen dat je beneden op de bank gaat zitten(oid). Soms een paar keer terug. Maar duidelijkheid en veiligheid heeft hier wel geholpen.

één jaar geleden

Vanaf hoe laat tot hoe laat slaapt ze in de middag? Wij hebben dit n week gehad dat ze heel laat naar bed ging omdat ze echt oververmoeid was.... Wij hebben sinds de klok verzet is dat Maud niet eerder gaat slapen dan kwart voor 8 hoe vroeg / laat we haar ook op bed leggen. En dan tussen 6 en 7 weer wakker🤭 Wat ook wel is kan zijn is te laat eten, wij merken als Maud om half 7 nog aan t eten is (gebeurt heel af en toe als we echt laat thuis zijn of laat van de opvang komt) dan slaapt ze echt niet om 8 uur dan wordt t eerder 9 uur tegelijkertijd met ons...

één jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Vanaf hoe laat tot hoe laat slaapt ze in de middag? Wij hebben dit n week ...
Ze sliep altijd mega goed! Van de één op andere dag drama, geen veranderingen. Goede slaper, smiddags maakte ik haar altijd na 2 a 2.5u wakker! Nu slaapt ze 1 a 1.5u max, maar werkt niet echt! Nog laat op bed! Duurt nu ca 2 a 3 weken, hopelijk trekt het snel weer bij

één jaar geleden

Reactie op KSSBJ

Bij ons was het echt verlatingsangst, had opeens ook meer angsten voor ande ...
Zou goed kunnen idd. Al denk ik hier dat ze gewoon nog niet wil slapen. Als ik haar rond half 9 naar bed breng, hebben we nauwelijks strijd en vind ze het oke. Is het eerder, dan krijst ze alles bij elkaar

één jaar geleden

Reactie op Chantallx

Hier ook een hele tijd gehad inderdaad, vervolgens heel vroeg wakker! En nu ...
Ik hoop het haha!!

één jaar geleden

Reactie op Lindabodhi

Slaapregressie van rond de 2 misschien. Hier ook gehad 2 weken is nu weer v ...
Thanks! We gaan het gewoon maar even aanzien

één jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Misschien middag dutje iets inkorten?
Geprobeerd, geen resultaat. En om nou middagdutje eraf te halen vind ik ook wel een ding, ze is nog geen 2.... En als ik haar amiddags tussen half 1 en 1u in bed lig, is ze zo vertrokken

één jaar geleden

Reactie op jennifer952

Hier ook ineens sinds een week 😩 in de begin van de avond als ik er naar t ...
Oh, wat vervelend!! Wat je schrijft ervaar ik niet. Als ze eenmaal slaapt, kan ik haar zelfs gaan omkleden, krijgt ze weinig van mee. Haha