7 Reacties

2 jaar geleden

Heerlijk! Ik ben niet in Bleiswijk geweest, maar ik heb in de sauna gevraagd waar ik mocht zitten. Kreeg toen een afsluitbare ruimte aangewezen waar normaal massages werden gegeven, maar die dag niet. Dus gewoon vragen waar je heen mag. Geniet ervan!

2 jaar geleden

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het gaat! Ik ben nog niet naar de sauna geweest omdat ik kreeg te horen dat je dan ‘leegloopt’.. maar ik zou graag gaan dus ben benieuwd naar jouw/jullie ervaring! Geniet ervan in ieder geval!!

2 jaar geleden

Volg, ik wil ook heel graag een dagje naar Elysium in Bleiswijk! Over dat je bv terug loopt, was ik nog niet mee bekend. Is dat dan alleen voor die dag?

2 jaar geleden

Ik ben nu 3x geweest. Heb geen melk gelekt en mijn productie bleef normaal. Tenminste dat denk ik. Mijn zoon heeft zich niet vaker gemeldt die nacht en dag erna.

2 jaar geleden

Reactie op Tren

Ik ben nu 3x geweest. Heb geen melk gelekt en mijn productie bleef normaal. ...
O wat een feest!! Dankjewel voor je reactie! Ik ga meteen kijken voor een dagje sauna! Heerlijk 🥰

2 jaar geleden

Ik ben ook al een paar keer geweest, had ook geen last van lekken. En kolven mocht in een van de massage ruimtes inderdaad. Genieten!!!!

2 jaar geleden

Nou het is een aanrader hoor, heel erg fijn dagje gehad! Elysium had een prima ruimte hiervoor en een koelkast. De ruimte kon alleen niet afgesloten worden, maar het lukte aardig om toch een beetje afgeschermd te zitten.