Hallo mama's,
Mijn zoontje is nu 7 mnd en mijn moeder past op hem. Ik werk dan 4 dagen.
Laatst werd hij ziek en hele "ritme" Verdween opeens. Maar wat ik merk dat ook als ik probeer om een ritme te houden en alles rond hetzelfde tijden te doen -doet mijn moeder het niet..
Daardoor doet hij anders bij mij en anders bij haar.
Volgens mij moeder valt hij NIET in slaap zonder fles - 2 slapen 2 x fles. En ook tussendoor een fles.
Ze geef niet regelmatig fruit, hapjes, slaapjes.
Alles een beetje waneer die kleine iets wilt. En soms denk je dat hij honger heeft maakt ze 180 cc melk en daarna gooit ze weg want hij wil helemaal niet.
Maar wat ik ook probeer ik kom niet meer in een ritme of iets wat erop lijkt. Daarom vraag ik jullie om advies.
Hoe kan ik het weer opbouwen? Ik ben borstvoeding aan het afbouwen en daarom wil ik iets meer vaste tijden qua voedingen.
Op dit moment drinkt hij nog klein beetje als hij wakker wordt (5.30) iik kolf op het werk 1x en dat krijgt hij dan volgende dag bij mijn moeder.
Hoe krijg ik weer controle op mijn kind? Wat kan ik doen om nachten lekker doorslapen? Nu ik bijna geen borstvoeding geef wil ik regelmaat krijgen omdat ik het zonde vind om voeding weg te gooien. Help. Waar moet ik beginnen ?