29 Reacties

één jaar geleden

Reactie op ellenn91

Hier net zo hoor!
Hier ook!

één jaar geleden

Hier thuis nog nooit filmpjes op tv of mobiel gekeken. Op maandag kijkt ze wel filmpjes op oma’s mobiel. En thuis wel eens foto’s op onze mobiel.

één jaar geleden

Hier kijkt ze elke dag wel standaard als we aan het koken zijn een filmpje. Dat is vaak zo rond de 20/30 minuten. En soms s ochtends even als ik me aan het aankleden ben 15 min. (Ligt eraan of ik al vroeg wakker ben of niet en of mijn man er is anders gaat hij alvast met haar naar beneden). Verder onder het nagels knippen haha. En soms als ik niet zo'n beste dag heb (ben zwanger)/het regent/zij is niet fit, dan kijkt ze wel langer een filmpje. Ze kent ondertussen al heel veel liedjes door juf Roos en zingt en danst mee.. 🤣

één jaar geleden

Yes! En soms vind ik t ook even heerlijk met Maud op de bank een film te kijken (die blijft niet heel de film op de bank zitten en gaat dan weer spelen tussendoor en schuift regelmatig voor 10 min of langer aan haha) Ik ben ook opgegroeid met tv en al mijn game consoles dus ik denk waarom Maud zo beperken. Kijk maar is hoe lang je zelf gemiddeld op n dag op je telefoon zit 🤭 en dan de tv of tablet er bij 🤭 Maud mag van mij als ze wil tablet kijken, maar is t vaak na 1 aflevering Gabby of true al weer beu en wil dan spelen haha. Voor t slapen gaat Mickey Mouse Club House of fun house aan 1 aflevering en dan lekker naar boven. T hoort bij haar bedritueel en als we t niet doen merken we dat ze echt onrustig is. T is voor haar vaak even ontprikkelen door ff rustig ergens naar te kijken en niet druk te hoeven zijn met spelen en sociaal doen haha

één jaar geleden

Hier verschilt het echt per dag en z’n bui. Als het mooi weer is en we zijn buiten of hebben activiteiten, dan hebben we soms weken dat hij en ook wij geen tv kijken. Zijn we de hele dag thuis, dan spelen we binnen en kijken we tv. We gaan sowieso altijd wel even naar buiten en het is nooit meer dan 30-45 min per dag.

één jaar geleden

Hier hebben we nog geen tv aan. We kijken wel of en toe een filmpje van familie in de app bijvoorbeeld. Het zal vast niet eeuwig zo blijven, maar ik streef naar zo min mogelijk schermtijd. Ze denkt nu nog dat de tv een spiegel is dus dat helpt wel 🙈

één jaar geleden

Hier mag ze kijken wat ze wil maar bij ons komt dat neer op hele korte filmpjes van helicopters, vliegtuigen en treinen. 😂 Blippi en Speedie Didi (Engelstalig) Pas sinds een week of twee vindt ze peppa pig en Rintje (van Ketnet) interessant. Ze wordt in september 2

één jaar geleden

Als het lukt geen en anders dat wat nodig is 🤣 gister met inpakken en de tent afbreken was dat aardig wat 🙈

één jaar geleden

Reactie op Mara21

Hier hebben we nog geen tv aan. We kijken wel of en toe een filmpje van fam ...
Haha dat is hier ook een beetje. Ze heeft echt geen idee wat de televisie is 😆