6 Reacties

één jaar geleden

Weet je wat de reden is dat je de fucidin kreeg? Mijn zoontje heeft telkens eczeem als ik niet geregeld smeer met hormonenzalf. Nu vooral bij de knieholte, pols en voeten, maar de allereerste keer ook op de plek die jij beschrijft. Gelukkig is dat naar een tijdje smeren verdwenen, maar toen der tijd had hij jeuk en wreef hij de hele tijd aan zijn oor omdat het jeukte. Toen ging het ook kapot en bloedde het een beetje. Kan het zijn dat het je zoontje jeukt en dat het doordat hij eraan zit stuk gaat? Ik smeer 4x per dag Calendulan op de plaatsen met eczeem en dat helpt. Maar als er bijv. op de opvang minder wordt gesmeerd en het weer erg rood is, smeer ik de hormonenzalf (op recept). Weet de naam van die andere zalf zo niet.

één jaar geleden

Mijn dochter heeft op die plek een schimmel gehad, door haar lange haren bleef die plek steeds te nat en is er een schimmel ontstaan, uiteindelijk met crème van de huisarts over gegaan. Gewone huidschimmelcreme van de drogist werkte niet.

één jaar geleden

Reactie op Albertine_

Weet je wat de reden is dat je de fucidin kreeg? Mijn zoontje heeft telken ...
Was heel hard aan het bloeden kwam er een korst op en was beetje geïnfecteerd vandaar de fucidin

één jaar geleden

Reactie op mommy_2019

Mijn dochter heeft op die plek een schimmel gehad, door haar lange haren bl ...
Geen schimmel gehad wel een infectie op gezichtje, en beentjes

één jaar geleden

Nivea vind ik wel een gekke tip, met al die parfum en alles lijkt me niet fijn op een wondje. Kan je het gedeeltelijk afplakken zodat het goed kan helen? Die handjes gaan er misschien regelmatig langs zodat het open blijft gaan. Zo min mogelijk opsmeren zou ik persoonlijk denken en school houden. Ben niet medisch opgeleid hoor, maar gewoon met gezond verstand. Succes!

één jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Nivea vind ik wel een gekke tip, met al die parfum en alles lijkt me niet f ...
Afplakken haalt hij er onmiddellijk af