15 Reacties

één jaar geleden

Wij doen haar schoentjes in principe alleen buiten aan omdat dit beter is voor de voetjes. Tenzij ze zelf vraagt om haar schoenen. We hebben ook een paar slofjes, maar die trekt ze uit 🤣

één jaar geleden

Buiten alleen haar schoenen. Binnen op antislipsokken of ook aan antislippantoffels aan. Maar ze kan al heel goed lopen en rennen

één jaar geleden

Action heeft fijne slofjes die goed blijven zitten door elastiek erin. Het zijn de lage slofjes met dieren gezichten erop

één jaar geleden

Hmm nou hier op sokken. Je hebt bij de hema ook wel dikkere sokken met anti slip. Op de opvang dacht ik vaak wel met schoenen. Soms is dat voor de grip wat fijner merk dat ze toch sneller valt met sokken. Maar ik denk met tegels lijken met dikkere sokken toch ook prima

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Hmm nou hier op sokken. Je hebt bij de hema ook wel dikkere sokken met anti ...
Deze zijn extra dik

één jaar geleden

Slofjes of blote voetjes. We hebben wel vloerverwarming. Op schoenen binnen doen wij zelf ook bijna niet

één jaar geleden

de falke catpaws zijn tegek

één jaar geleden

Bij ons is de vloer ook erg koud Sokken + antislip slofjes (wij hebben ze van Aapie met wintervoering)

één jaar geleden

Binnen altijd op de ewers anti slip sokken en buiten dan een schoentje met flex zool

één jaar geleden

Slofjes, extra dikke sokken. Ze kunnen wel wat hebben! ☺️

één jaar geleden

Hier op leren slofjes

één jaar geleden

Meestal draagt ze onder haar broekje een maillotje, daaroverheen nog een sokje en meestal haar babysteps leren slofjes. Ik wil niet dat ze het koud heeft 😅

één jaar geleden

Buiten hebben we voor haar schoentjes en binnen doen we haar slofjes met anti-slip zooltjes aan

één jaar geleden

Bij ons vaak schoentjes binnen. Ze komt er zelf altijd mee aanzetten hahah. En haar sokjes trekt ze zelf permanent uit en schoenen houdt ze aan. Lekker warm ook beter dan blote voetjes

één jaar geleden

Sokken aan en daarover dikke badstoffen anti slip sokken. Hier werken pantoffels niet. Die vind ze heel leuk om zelf weer uit te trekken en te verstoppen😅