8 Reacties

één jaar geleden

Ons zoontje doet het tegenovergestelde: hij strekt ze. Zelfde resultaat. Nu heeft hij een probleem met zijn ene voetje. De fysio zei tegen ons dat je dan zijn knie iets moest buigen, zodat het makkelijker ging om die schoen aan te krijgen. Bij ons werkt het wel, misschien bij jullie ook? 😁

één jaar geleden

Onze dochter doet dit ook wanneer ze zich er bewust van is dat we de schoenen willen aandoen. In ons geval helpt afleiden met iets anders het beste, waardoor ze haar voeten ontspannen houdt bij het aantrekken.

één jaar geleden

Mijn dochter komt op schoot zitten op die manier kan ik haar schoenen makkelijk aankrijgen doordat je de schoen naar je toe trekt ipv van je af. Ze krijgt ook altijd of de andere schoen in der handen om mee te spelen of een speeltje om even afgeleidt te zijn. Ze vindt het niet erg ofzo dat ze haar schoenen aankrijgt, maar dan ontspant ze wel haar voetjes!

één jaar geleden

Stabifoot schoentjes met doorlopende rits. De rits kan open ook onder de voet waardoor je eerst de teentjes erin kan doen en daarna de rest. Hier ook de enige schoenen die aan willen. Vinted heeft er een hoop!

één jaar geleden

Ik benoem wat ik van Ben verwacht. Dus ik benoem letterlijk rechte tenen en dan maakt hij rechte voetjes en glijden zijn schoentjes zo aan. Maar wij oefenen dit al vanaf 3 maanden omdat hij toen van die slofschoentjes droeg zodat hij in het gras kon zitten bij de schaapjes 😅.

één jaar geleden

Dit herken ik heel erg! Wat een gedoe soms🙈 wij zetten hem nu idd op schoot, zodat je het schoentje naar je toe trekt. En wat afleiden. Maar hogere schoenen met een rits krijg ik dus echt niet aan🤷‍♀️ schoenen met veters of klittenband wel....

één jaar geleden

Reactie op -Vino-93

Dit herken ik heel erg! Wat een gedoe soms🙈 wij zetten hem nu idd op schoo ...
Heeft je kindje nog babyvetjes aan de voetjes? Ik kreeg de schoentjes met rits eerst ook niet aan, nu zijn babyvetjes weg zijn glijden ze zo aan. Ben heeft zelfs al een redelijke voetboog wat voor 14 maanden erg vroeg schijnt te zijn. Kan er ook niks aan doen dat hij zo hard groeit 🤣. Hij heeft nu al schoenmaat 21/22.

één jaar geleden

Een vriendin van mij had dit vroeger ook met haar zoontje en zij had een trucje. Als je met je wijsvinger een rechte lijn trekt onder het voetje van je kindje, gaat deze als een reflex weer ‘recht’. Dan kun je snel een schoentje aandoen. Misschien werkt het ook bij jou?