28 Reacties
2 maanden geleden
Hier ook maat 27 hoor, al sinds vorig jaar. Ook kledingmaat 104.😅
Toen ik zijn eerste schoentjes ging kopen na zijn eerste stapjes, heeft de winkeldame wel 3x zijn voeten gemeten. Ze kon niet geloven dat een beginnend stappertje zo grote voeten had.
2 maanden geleden
Reactie op laradeschutter
Hier ook maat 27 hoor, al sinds vorig jaar. Ook kledingmaat 104.😅
Toen ik ...
Precies dit… de echte baby- babyschoentjes paste al niet meer 😥. Ook maatje 27, ik heb 28 al klaar staan want hij schiet soms echt in korte tijd door. 1x serieus in 2 weken. Ik had net nieuwe schoenen gekocht en kon weer terug naar de winkel. Die dame keek een beetje gek op 😅🤣
2 maanden geleden
Hier ook een lange jongen van (morgen) 3 hoor! 27/28 zitten we nu op 🙈
Ik heb zelf maat 36 dus ben benieuwd op welke leeftijd hij me overtreft 😂
2 maanden geleden
Reactie op steefgerritsen
Hier ook een lange jongen van (morgen) 3 hoor! 27/28 zitten we nu op 🙈
I ...
Zelfde komende zaterdag 3. Valt toch wel mee hoe groot 😌
één maand geleden
Hier de 17e 3. Ze heeft maat 26 nu net, kledingmaat 104-116. 104 past precies, nieuw koop ik dus 110 en sommige shirts en vestjes zijn al maat 110/116. Ze is de meter voorbij nu en groeit als kool echt.
Voor schoenen hou ik echt de kalender aan. In principe heeft ze echt nog iedere 4 maanden nieuwe/ grotere schoenen nodig.
één maand geleden
Hier ook binnenkort 3jr en tss schoenmaat 26-27. Afh vh merk.
Hij is ook lang voor zijn leeftijd.
één maand geleden
Reactie op Lil1994
Hoorde dat opmeten weinig zin heeft maar je het beste de voet op het binnen ...
Als je opmeet, moet je er een cm bij tellen en dat scheelt vaak een maat. Dan kan het soms zijn dat een schoen groot of klein valt, maar dat weten ze in de schoenenwinkel dan wel. Skechers bv moet je vaak een maat kleiner kopen.