28 Reacties

2 maanden geleden

Hier op kleine voet xp maar is ook klein...nu maat 22 van schoenen

2 maanden geleden

Hier ook maat 27 hoor, al sinds vorig jaar. Ook kledingmaat 104.😅 Toen ik zijn eerste schoentjes ging kopen na zijn eerste stapjes, heeft de winkeldame wel 3x zijn voeten gemeten. Ze kon niet geloven dat een beginnend stappertje zo grote voeten had.

2 maanden geleden

Onze dochter wordt ook eind september 3. Laatst de voetjes gemeten en zou 26 de geadviseerde maat zijn 😅 Ze is verder niet heel lang, rond de 100 cm nu.

2 maanden geleden

Reactie op laradeschutter

Hier ook maat 27 hoor, al sinds vorig jaar. Ook kledingmaat 104.😅 Toen ik ...
Precies dit… de echte baby- babyschoentjes paste al niet meer 😥. Ook maatje 27, ik heb 28 al klaar staan want hij schiet soms echt in korte tijd door. 1x serieus in 2 weken. Ik had net nieuwe schoenen gekocht en kon weer terug naar de winkel. Die dame keek een beetje gek op 😅🤣

2 maanden geleden

Hier ook een lange jongen van (morgen) 3 hoor! 27/28 zitten we nu op 🙈 Ik heb zelf maat 36 dus ben benieuwd op welke leeftijd hij me overtreft 😂

2 maanden geleden

Reactie op steefgerritsen

Hier ook een lange jongen van (morgen) 3 hoor! 27/28 zitten we nu op 🙈 I ...
Ja ik koop voor komend seizoen dus ook al wel 28 😂

2 maanden geleden

Reactie op BabyvdN

Precies dit… de echte baby- babyschoentjes paste al niet meer 😥. Ook maatj ...
Heel herkenbaar dit 😂🤭

2 maanden geleden

Haha, zo grappig hoe het zo kan verschillen! Mijn dochter wordt de 14e 3. Ze draagt schoenmaat 22 en kledingmaat 92 en soms 98. Ze is 91cm. Mijn dochter van bijna 5 draagt maat 27 🤣

2 maanden geleden

Hier maat 29/30

2 maanden geleden

Ze draagt nog sandaaltjes 24 maar mag nu wel schoentjes 25 aan. Die zijn dan wel best ruim. Volgende week wordt ze 3. Maar is wel een kleintje hoor.

2 maanden geleden

Reactie op steefgerritsen

Hier ook een lange jongen van (morgen) 3 hoor! 27/28 zitten we nu op 🙈 I ...
Zelfde komende zaterdag 3. Valt toch wel mee hoe groot 😌

één maand geleden

Reactie op ummbinti

Haha, zo grappig hoe het zo kan verschillen! Mijn dochter wordt de 14e 3. Z ...
Haha hier ook zo kleren zelf nog 86

één maand geleden

Zoontje hier ook maat 27😄 en kleding 98/104. Wordt de 10e 3 jaar.

één maand geleden

Hier de 17e 3. Ze heeft maat 26 nu net, kledingmaat 104-116. 104 past precies, nieuw koop ik dus 110 en sommige shirts en vestjes zijn al maat 110/116. Ze is de meter voorbij nu en groeit als kool echt. Voor schoenen hou ik echt de kalender aan. In principe heeft ze echt nog iedere 4 maanden nieuwe/ grotere schoenen nodig.

één maand geleden

Hier nog een reusje met maatje 28 zelfs! Ook altijd al aan de grote kant geweest, wordt volgende week 3 jaar 🥳

één maand geleden

Hoorde dat opmeten weinig zin heeft maar je het beste de voet op het binnenzooltje kan meten omdat sommige merken toch weer anders vallen. Ons dochtertje heeft nu 24 maar heb van de week laarsjes in 26 meegenomen.

één maand geleden

Hier ook binnenkort 3jr en tss schoenmaat 26-27. Afh vh merk. Hij is ook lang voor zijn leeftijd.

één maand geleden

Reactie op Lil1994

Hoorde dat opmeten weinig zin heeft maar je het beste de voet op het binnen ...
Als je opmeet, moet je er een cm bij tellen en dat scheelt vaak een maat. Dan kan het soms zijn dat een schoen groot of klein valt, maar dat weten ze in de schoenenwinkel dan wel. Skechers bv moet je vaak een maat kleiner kopen.

één maand geleden

Reactie op CharlotteVN63

Hier ook binnenkort 3jr en tss schoenmaat 26-27. Afh vh merk. Hij is ook l ...
Hoe lang is hij dan?

één maand geleden

Hier een meisje die zondag 3 wordt met maat 22 🫣