32 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op Jurst

Hoe lang is hij dan?
Al even niet meer gemeten. Maar hij gaat nu naar kledingmaat 98

茅茅n maand geleden

Reactie op CharlotteVN63

Al even niet meer gemeten. Maar hij gaat nu naar kledingmaat 98
Oh wat grappig, want dat valt dan wel weer mee. Dat droeg ze hier vanaf februari en ze zit nu in 104/110. Zij was pas 103 cm.

茅茅n maand geleden

Die van mij heeft nu 28/29. Maar mijn man heeft ook maat 47/48 dus dat belooft wat.. 馃檲馃き

茅茅n maand geleden

Onze dochter is afgelopen vrijdag 3 geworden en zit in maat 22, gaat richting maat 23. Is ook niet heel groot maar dat ben ik ook niet. 馃槄

茅茅n maand geleden

Zoon heeft nu mt 25 qua schoenen en draagt mt 98. Al een tijd niet meer gemeten in lengte.

茅茅n maand geleden

Onze dochter is 98 cm en heeft maat 23, bijna 24. Ik vind dat wij al vaak nieuwe schoenen moeten kopen, laat staan als je kind nu al maat 28 heeft!!

茅茅n maand geleden

Reactie op KSSBJ

Onze dochter is 98 cm en heeft maat 23, bijna 24. Ik vind dat wij al vaak ...
Normaal is iedere 4 maanden, die frequentie gaat nu heel langzaam iets afnemen. Maar kindjes met nu maat 28, zullen denk ik ook grotere eerste schoentjes gehad hebben.

茅茅n dag geleden

Hier nog eentje! Ik wilde schoenen maat 27 bestellen maar besloot t貌ch advies in te winnen bij de schoenenwinkel. Bleek hij maat 30(!) Te hebben. Geen wonder dat hij mopperde dat zijn schoenen niet lekker zaten 馃

茅茅n dag geleden

Reactie op Pleunpep

Hier nog eentje! Ik wilde schoenen maat 27 bestellen maar besloot t貌ch advi ...
Hoe bepaalde je de maat tot nu toe dan zelf? Wel voetjes opgemeten?

茅茅n dag geleden

Reactie op Jurst

Hoe bepaalde je de maat tot nu toe dan zelf? Wel voetjes opgemeten?
Wij hebben zo'n zooltje van Shoesme waarmee we het normaal op meten maar kon het nu even niet vinden en dacht 1 maat groter dan hij had zal wel goed zijn. Beetje dom dus

茅茅n uur geleden

Onze dochter is eind september 3 geworden en draagt nu 25/26. Had alle winterschoenen maat 26 gekocht maar die waren nog net wat aan de grote kant dus een simpel wintergympje maat 25 gekocht totdat ze in de volgende groeit

30 minuten geleden

Wauw, ik sta versteld! Hier een meisje met net aan maat 24.