14 Reacties

2 jaar geleden

Ik knip oude sokken in 2 als kniebeschermer of dunne broekjes

2 jaar geleden

alixpres zag ik van die knie beschermers

2 jaar geleden

Knietjes kunnen echt wel wat hebben 🫣! Onze dochter kruipt al heel de zomer gewoon buiten. Ze hebben nog geen knieschijven.

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Knietjes kunnen echt wel wat hebben 🫣! Onze dochter kruipt al heel de zome ...
Ook over de tegels?

2 jaar geleden

Onze meid kruipt ook buiten op haar blote knietjes niks van te zien 😅

2 jaar geleden

Reactie op db2294

Ook over de tegels?
Ja tegels, zand, gras overal! Als ze het niet fijn vinden hoor je ze vanzelf 😀

2 jaar geleden

Hier kruipt mijn kleine tijger ook op blote knieën. Niets aan de hand. En anders trek ik m een joggingsbroek aan en als deze versleten is koop ik er weer via vinted wat bij.

2 jaar geleden

Gewoon blote knietjes en blote voetjes, ze heeft hier en daar een krasje door de tegels, takjes in het gras en steentjes. Ze vind het prima! En oja, ik kijk écht wel met haar mee of er geen glas, hondenpoep of andere bende op haar weg ligt..

2 jaar geleden

wij zijn nu ergens logeren waar alle vloeren van grof beton zijn kruipen doet hij binnen nu maar op handen en voeten haha en ik heb een joggingbroekje maar t is nogal warm zn badsandalen weigert hij en we zijn voornamelijk buiten dus geen kindermishandeling hoor

2 jaar geleden

Ik til Ben over het hekje in de keuken heen zodat hij buitenzit en dan laat ik hem gaan, eer ik er overheen gestapt ben zit hij al halverwege de tuin 🤣. Standaard blote voetjes, soms zelfs blote beentjes. Hij vindt het heerlijk! Vooral het deel dat erop volgt zie foto. De shampooflessen die je ziet zijn schoongemaakt en gevuld met schoonwater om er water pistooltjes van te maken 🤣.

2 jaar geleden

Ik heb kniebeschermers bij Shein besteld, vier paar voor een paar euro. Zijn fijne dingen! Ze heeft ze ook vaak genoeg niet om, dan kruipt ze even goed over tegels en grind hoor 😅

2 jaar geleden

Bedankt voor al ervaringen dat stelt me gerust! Bij de opvang zeiden ze dat iets van schoentjes of sokjes straks wel handig zijn voor de tegen de koud, iemand daar ervaring al mee?

2 jaar geleden

Slofsokjes zijn hiervoor ideaal! Zeeman heeft ze straks denk ik wel weer. Verder moet een broekje wel prima zijn. Op het kdv waar ik werk hebben we ook overal’letjes, maar dat is een groene locatie.. Hebben we dan weer niet overal.

2 jaar geleden

Wij hebben broekjes van Ielm. Die zijn ook fijn voor als het heeft geregend! Ook vast 2e hands te vindeb