13 Reacties

één jaar geleden

Bij mij hier hetzelfde, las dat het al de peuterpuberteit kan zijn🥲

één jaar geleden

Hahahaha het is zoooo herkenbaar. Roept de hele dag papa, maar wil alleen mij. Ik ben 2 dagen geleden geopereerd dus het is nu extra moeilijk. Maar ik herken echt wat je zegt. Ze zet ook gerust een paar stappen om zich dan vervolgens daar heel dramatisch op de grond te laten vallen en te gaan huilen 🤣. Afhankelijk van mijn stemming irriteer ik me eraan, maar steeds vaker lach ik erom. Intern, ik laat het haar niet zien. Haar emoties mogen gevalideerd worden.

één jaar geleden

Hadden we hier ook, na een paar weken was het klaar en kon hij lopen. Misschien is ze hard aan het ontwikkelen?

één jaar geleden

Reactie op SandraJoanna

Bij mij hier hetzelfde, las dat het al de peuterpuberteit kan zijn🥲
Nou dan mag ik hopen dat deze niet nog een keer komt als ze twee is haha wat een handje vol dit zeg haha

één jaar geleden

Reactie op ellenn91

Hahahaha het is zoooo herkenbaar. Roept de hele dag papa, maar wil alleen m ...
Zo fijn dat andere moeders dit ook hebben. Inderdaad dat dramatisch laten vallen, waarbij ze ook echt dr gezicht op de grond duwt alsof ze de grond dan wil bijten 😅 gevolg is dan een tand door haar lip. Jeetje! Ik hoop dat dit niet al te lang duurt, maar snap ook volledig waardoor ze zich zo kan gedragen

één jaar geleden

Reactie op whitt92

Zo fijn dat andere moeders dit ook hebben. Inderdaad dat dramatisch laten v ...
Ik zing meestal "you are the drama queeeeen" 😅 het kan zo intens zijn en dan 5 minuten later lekker tegen je aan kruipen op de bank 🤦🏼

één jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Hadden we hier ook, na een paar weken was het klaar en kon hij lopen. Missc ...
Ja ze loopt wel al, maar ze ontwikkelt inderdaad wel weer andere dingen zoals woordjes proberen na te zeggen of dingen aanwijzen en ze begrijpt best al veel. Is ook heel wat om zo een klein mensje van 1 te zijn die elke dag bij leert

één jaar geleden

Reactie op whitt92

Ja ze loopt wel al, maar ze ontwikkelt inderdaad wel weer andere dingen zoa ...
Nou hè! Maar dat je er gek van wordt snap ik ook. Komt echt wel goed! Ik denk altijd naar bij mezelf ik ken geen enkel kind van 10 dat dit nog steeds doet.

één jaar geleden

.

één jaar geleden

Hier hetzelfde de driftbui duurt vaak 10-15 min erg frusterend

één jaar geleden

Hier ook hard schreeuwen en echt zijn zin willen en anders gaat het over in krijsen. Duidelijk eigen willetje😂

één jaar geleden

hier wordt hij nu sneller boos als hij niet zelf mag lopen (kan twee weken lopen)

één jaar geleden

Wij hebben van die gekleurde stapelbekers waar ze heel graag mee speelt. Sinds kort bouwt ze zelf een toren ervan (wij geven nog wel de volgorde aan) maar als ze dan haar torentje halverwege omstoot vliegen alle bekers de lucht in. Dan gaat ze op haar buik liggen en doet ze net de schoolslag 😂