35 Reacties

één jaar geleden

*dochter

één jaar geleden

In de schoenenwinkel hebben wij ook schoenen van Shoesme aangepast bij onze zoon. Hij liep daar ook wat naar binnen op. Daarna schoentjes van Keq gepast waarop hij dat niet heeft. We zijn dus voor de schoentjes van Keq gegaan (hoewel ik die van Shoesme mooier vond 😅).

één jaar geleden

Reactie op Loetje92

In de schoenenwinkel hebben wij ook schoenen van Shoesme aangepast bij onze ...
Ja lastig ik kon zobiso weinig schoenen vinden die ik mooi vond. Maar ik kan wel eens Keq proberen. Dank!

één jaar geleden

Welke schoenen heb je, de echte eerste stap schoentjes of de vervolg? Dat kan ook nogal schelen. De echte eerste stap schoentjes zit totaal geen stevigheid in bij de enkel. Hier hetzelfde probleem, de vervolg schoentjes gaan beter!

één jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Welke schoenen heb je, de echte eerste stap schoentjes of de vervolg? Dat k ...
Oke ja ik was toevalig een beetje aan het googlen toen las ik ook al zoiets. Het zijn echt babyschoenen. Dus ik denk dat ze zool te zacht is dus geen goeie stevigheid. Nu is lastig want ik heel moeilijk wat vinden ze heeft maat 20 en dan kom je al gauw op baby schoenen...

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Oke ja ik was toevalig een beetje aan het googlen toen las ik ook al zoiets ...
Van shoesme heb je ook maat 20 vervolg schoen. https://www.shoesme.nl/babyschoenen/eerste-loopschoenen

één jaar geleden

Ik heb ook shoesme voor mijn zoon, omdat hij leert lopen. De man van de winkel gaf aan dat als hij eenmaal goed loopt deze schoenen niet meer geschikt zijn. Shoesme is op te leren lopen, hij loopt ook wat naar binnen met 1 voet inderdaad

één jaar geleden

Reactie op Zij1989

Ik heb ook shoesme voor mijn zoon, omdat hij leert lopen. De man van de win ...
Ja ik denk echt dat dat het dan is! Ik ben druk aan het kijken naar andere schoenen. Zou vervelend zijn als ze hier aan went!

één jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Van shoesme heb je ook maat 20 vervolg schoen. https://www.shoesme.nl/babys ...
Oh top , niet eens gezien dankjewel!

één jaar geleden

Wij hadden groot schoenen en vond dat Ben begon te zwikken nu hebben we 2day schoentjes beide verkrijgbaar bij scapino en hij heeft nu veel meer steun en loopt ook een stuk steviger. Hij begon met 1 jaar en 1 week met los stappen en nu met 13.5 maand loopt hij alleen nog maar. Kruipen kan dat ook nog dan? Alleen als lopen door hoogte niet kan dan gaat meneer kruipen 🤣. Op de foto zie je zijn stoere stappers. 40 euro waren deze. Maatje 22 🙃. Mannetje groeit hard 😊🥰.

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft deze schoentjes via een goed aangeschreven schoenenwinkel en liep er direct op weg! https://www.bunnies.nl/lage-sneakers-jongens-blauw-222230-529-fiona-ferm.html

één jaar geleden

O joh is mij helemaal niet opgevallen! Hier draagt hij ook shoesme maar thuis en op het kinderdagverblijf meestal gewoon anti slip sokken. Zelf lopen zonder hulp doet hij eigenlijk niet. Ons werd overigens uitgelegd dat de shoesme juist waren om te leren lopen en de spieren goed te ontwikkelen. Hiermee kunnen ze beter afwikkelen(?). Bedankt Linnepin voor het delen van de link! Heel blij mee, ga meteen even kijken voor schoentjes in de volgende maat/voor op het kinderdagverblijf!

één jaar geleden

Reactie op BabyvdN

O joh is mij helemaal niet opgevallen! Hier draagt hij ook shoesme maar thu ...
Ja klopt. Daarom was het ook wel goed voor haar. Alleen ze kan nu goed zelfstandig lopen. En dan merk je dat dit niet meer stevig genoeg is!

één jaar geleden

Reactie op Linnnepin

Mijn zoontje heeft deze schoentjes via een goed aangeschreven schoenenwinke ...
Oh dank voor de link!

één jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Wij hadden groot schoenen en vond dat Ben begon te zwikken nu hebben we 2da ...
Oh wat goed. Ja scapino is ook nog een idee. Dat hoor ik vaker. Dankjewel

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Ja klopt. Daarom was het ook wel goed voor haar. Alleen ze kan nu goed zelf ...
Ah vandaar! Bedankt voor de tip!! Super fijn dat jullie dat delen. Ik ga eens even andere schoentjes proberen, misschien geeft hem dat net wat meer vertrouwen om gewoon te gaan lopen. Hoeft niet van mij maar als het zo simpel is om te helpen, dan is dat super fijn 😃

één jaar geleden

ik heb shoesme 22 voor de kleine gekocht toen hij nog niet zelfstandig liep, maar dat kwam niet kort daarna zn voeten waren al te groot voor van die flappies dus we hebben zwarte booties achtig, 70€ maarliefst

één jaar geleden

Reactie op Bougainville

ik heb shoesme 22 voor de kleine gekocht toen hij nog niet zelfstandig liep ...
Ja ik vind de schoenen best prijzig. En je wil toch goeie schoenen. Alleen ze doen er soms maar zo kort mee..

één jaar geleden

Bizar hè die kosten? Het is een fractie van onze schoenen (wat materiaal betreft) maar qua kosten niet echt. Wij kopen echt de goede schoenen maar mijn hemel wat een aderlating 😭

één jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Bizar hè die kosten? Het is een fractie van onze schoenen (wat materiaal be ...
Ja laatst dus schoenen gekocht van shoesme 70 euro.. 2 maand aangehad.😶