35 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Ja laatst dus schoenen gekocht van shoesme 70 euro.. 2 maand aangehad.😶
Hier ook.. ongelofelijk. Ik laat het allemaal liggen voor een broertje of zusje/neefje of nichtje maar het is echt bizar hoeveel je tegenwoordig betaalt 😩.. maar eerlijk gezegd vind ik dat zo’n beetje voor alles. Het lijkt allemaal wel erg uit verhouding (of ik zeur gewoon 😜🤣).

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Ja laatst dus schoenen gekocht van shoesme 70 euro.. 2 maand aangehad.😶
de vrouw van de schoenenwinkel dacht dat hij er tm januari in kon "tot januari 👋👋👋'' en ik" 👋👋👋💸💸💸"

één jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Hier ook.. ongelofelijk. Ik laat het allemaal liggen voor een broertje of z ...
wat nog meer? ik vond deze schoenen wel een flinke uitgave ja, maar op zich niet gek

één jaar geleden

https://www.vanharen.nl/nl-nl/p-m02127258/02127258 Dit zijn de 1e schoentjes van onze dochter, ze ging begin september echt goed lopen toen heb ik ze gekocht. Eerst zag je dat ze nog moeite ermee had. Toen weggezet, na een aantal weken weer geprobeerd en ze liep & loopt er super op. Ze zitten ontzettend stevig & er zit een rits in, ik vind het top!!! In de “dure/goede” schoenenwinkel werd me ook de shoesme geadviseerd, mar vond dit echt heel veel geld voor zo’n korte periode…

één jaar geleden

Ik heb de shoesme extreme flex schoentjes voor onze dochter. Daar loopt ze echt goed op. Check Vinted! Ik heb ze daar voor vijf euro gekocht. Ze waren wel gedragen, maar kinfjes dragen ze maar zo kort dat het voetbed en de vorm echt nog niet veranderd is, lijkt me. En als je nieuw koopt worden ze binnen twee tellen toch wel vies. En als je toch nieuw wil, soms staan er ook nieuwe schoentjes op Vinted die bijv al niet meer passen. Echt de moeite om te speuren.

één jaar geleden

Reactie op LavS

Ik heb de shoesme extreme flex schoentjes voor onze dochter. Daar loopt ze ...
Flex is ook een zachte zool?

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Flex is ook een zachte zool?
https://www.shoesme.nl/concepten/extreme-flex

één jaar geleden

Lastig he al die soorten schoenen? Ik zal het proberen duidelijk uit te leggen. Shoesme kent 3 soorten schoenen; 1. echte eerste stapjes schoentjes (wanneer ze echt een paar losse stapjes, nog veel aan de hand etc. lopen). 2. vervolg schoentje (wanneer ze zelfstandig lopen, maar nog wel aan het oefenen zijn goed te lopen). 3. schoenen wanneer ze echt (tijdje) zelf kunnen lopen (normale schoenen). Je herkent de schoenen als volgt; bij de allereerste loopschoentjes (1) staat babyproof op de zool aan de onderkant. Bij nummer 2 staat er of heel groot “shoesme” op of “extreme flex”. Deze schoenen hebben ook een nog wat zachte zool maar al wel wat harder dan nummer 1. En dan vervolgens heb je schoentjes nummer 3, deze heeft net als onze schoenen een gewone harde zool. Als je op de site van Shoesme staat kan je het ook zien. - Eerste schoentjes - Vervolg schoentjes Mocht je twijfel wat voor schoentje je nu heb, kan je misschien even kijken waar hij bij staat! Succes.

één jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Lastig he al die soorten schoenen? Ik zal het proberen duidelijk uit te leg ...
Ahhh ! Bedenkt voor dit antwoord ! Ik heb dus de eerste schoentjes. Maar ze loopt los dus ik moet nu stap 2 proberen ! Bedankt ! Hier heb ik echt heel veel aan 🥰

één jaar geleden

Reactie op kiimberrly

Ahhh ! Bedenkt voor dit antwoord ! Ik heb dus de eerste schoentjes. Maar ze ...
Graag gedaan! Wij zijn ook over naar stap 2 en ze loopt een stuk fijner. Het is een hele “investering” de schoentjes aan te schaffen stap voor stap, maar zo belangrijk goede schoenen te dragen.

één jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Graag gedaan! Wij zijn ook over naar stap 2 en ze loopt een stuk fijner. He ...
Ik heb uiteindelijk "gewone schoenen" gekocht want het is best een investering ze liep op de eerste schoentjes 2 maand en dit kon niet meer dus gewoon schoenen mrt een goeie zool. Als ik nu vervolg zou kiezen terwijl ze goed loopt denk ik dat ze zool nog te flexibel is.

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Ik heb uiteindelijk "gewone schoenen" gekocht want het is best een invester ...
Ja het is zeker een investering! Ik liet m’n dochter in de winkel even met de schoenen lopen, zo kon ik zien of ze er goed op liep.

één jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Ja het is zeker een investering! Ik liet m’n dochter in de winkel even met ...
Haha ja van de week naar een schoenen winkel geweest maar dan is ze te verlegen denk ik. Dan blijft ze dus staan.😅 dus schoenen mee genomen om thuis te kijken of het wat is.

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Haha ja van de week naar een schoenen winkel geweest maar dan is ze te verl ...
Haha ahhh en maar denken; lopen nou! Kleine draakjes zijn het 🥰

één jaar geleden

Advies van fysiotherapeut voor eerste schoenen is een hoog model met soepele zool. Tot 8 jaar kan de stand van de boeten nog veranderen en is dat ook herl normaal.