9 Reacties

2 jaar geleden

Herkenbaar! Nu ook met de warme dagen. Ik volg haar, ene keer slaapt ze meer dan de andere keer.

2 jaar geleden

Jaa hier ook, zoontje slaapt overdag en s'nachts goed. Merk ook dat hij zich druk aan t ontwikkelen is. Zowel grove motoriek (proberen te staan/op knieën zitten) en fijne motoriek (kleine dingen pakken met duim en wijsvinger). Als iets (nog) niet lukt, uit dat zich in frustratie 😂 Soms ook wel eens 2 uur s'ochtends slaap of middag slaap. Soms wil ik m wel eens wakker maken na 2 uur slaap, maar meestal volg ik gewoon zijn behoefte. Gister was t gewoon weer 1,5u s'ochtends en s'middags ook 1,5u. Vandaag zien we wel, hij ligt nu bijna een uur te slapen

2 jaar geleden

Hier ook, soms 2 dutjes van 2 uur en vanaf 19u tot 8u smorgens. Ik laat haar lekker slapen😇 Ons meisje is van 6 september

2 jaar geleden

Reactie op Lysanne88

Jaa hier ook, zoontje slaapt overdag en s'nachts goed. Merk ook dat hij zic ...
Ons zoontje is trouwens van 3 oktober (uitgerekende datum van 23 september)

2 jaar geleden

Ik wilde hier net een topic over openen! Mijn zoontje zit in sprong 7 en slaapt ineens veel meer! Vannacht 13 uur en nu ligt hij weer 2 uur te slapen. Fijn om herkenning te lezen. Rest mij niks anders dan er zoveel mogelijk van te genieten 👍

2 jaar geleden

Ons zoontje is van 20september. Wij merken ook dat hij eigenlijk echt wel goed slaapt in tegenstelling tot andere topics die ik lees.

2 jaar geleden

Hier ook ineens! Sowieso twee keer 1.5 uur per dag, maar gister op kdv 3,5 en 1 uur 😂😂 en slaapt er ‘s nachts ook niet minder om 🦥

2 jaar geleden

Onze meid slaapt nu ook opeens super veel! Ze hield altijd al wel van haar slaapjes maar nu snachts 13 uur achter elkaar! En overdag ochtend dut 2,5 a 3 uur en dan smiddags nog eens 1,5 a 2 uur! Ik ben zo benieuwd wat hier van het resultaat zal zijn. Ik denk of opeens 1 of 2 kleding maten groter of een grote sprong in haar ontwikkeling.

2 jaar geleden

Ik laat haar trouwens lekker liggen. Zo lang ze sochtends niet bizar vroeg wakker wordt of vaak snachts heeft ze het blijkbaar gewoon nodig. Gister moest ik haar wat eerder uit bed halen en toen was ze rest van de middag beetje chagrijnig