9 Reacties
2 jaar geleden
Jaa hier ook, zoontje slaapt overdag en s'nachts goed. Merk ook dat hij zich druk aan t ontwikkelen is. Zowel grove motoriek (proberen te staan/op knieën zitten) en fijne motoriek (kleine dingen pakken met duim en wijsvinger). Als iets (nog) niet lukt, uit dat zich in frustratie 😂
Soms ook wel eens 2 uur s'ochtends slaap of middag slaap. Soms wil ik m wel eens wakker maken na 2 uur slaap, maar meestal volg ik gewoon zijn behoefte. Gister was t gewoon weer 1,5u s'ochtends en s'middags ook 1,5u. Vandaag zien we wel, hij ligt nu bijna een uur te slapen
2 jaar geleden
Hier ook ineens! Sowieso twee keer 1.5 uur per dag, maar gister op kdv 3,5 en 1 uur 😂😂 en slaapt er ‘s nachts ook niet minder om 🦥
2 jaar geleden
Onze meid slaapt nu ook opeens super veel! Ze hield altijd al wel van haar slaapjes maar nu snachts 13 uur achter elkaar! En overdag ochtend dut 2,5 a 3 uur en dan smiddags nog eens 1,5 a 2 uur! Ik ben zo benieuwd wat hier van het resultaat zal zijn. Ik denk of opeens 1 of 2 kleding maten groter of een grote sprong in haar ontwikkeling.