13 Reacties

茅茅n jaar geleden

Die van mij doet het ook en gaat dan heel hard lachen

茅茅n jaar geleden

Hier doet onze zoon dat ook al 2 weken. Hij doet ook heel vaak zijn papa pijn terwijl hij normaal beste vriendjes is met papa. Heel bizar. Op de opvang doet hij ook stoute dingetjes (kindjes pijn doen). Wij zeggen heel streng nee en introduceren zo nu en dan al eens het hoekje.

茅茅n jaar geleden

Ja, wij buigen het om naar high five

茅茅n jaar geleden

Ons dochtertje probeert dat ook indd, merk echt dat ze onze grenzen opzoekt nu waarvan dit een onderdeel is

茅茅n jaar geleden

Reactie op shauny1ebaby

Ons dochtertje probeert dat ook indd, merk echt dat ze onze grenzen opzoekt ...
Wij zeggen dan streng nee en leggen uit dat dat pijn doet. Dat ze altijd wel mag aaien en dan gaat ze ook aaien gelukkig.

茅茅n jaar geleden

Hier ook vaak met naar bed gaan, Maud wil dan geen kusje of ze wil nog ff in haar kamer rond rennen (niet dat haar kamer nou echt groot genoeg is om te rennen haha) Maud doet dit eigenlijk om te laten weten dat wij iets doen wat zij niet wil (de kusjes en knuffels voor t slapen gaan want zij wil nog niet gaan slapen denkt ze馃槈)

茅茅n jaar geleden

Mijn zoontje van bijna 18 maanden doet dit ook. Slaan, knijpen en ook soms bij andere kindjes.. lastige fase vind ik.. soms weet ik niet goed hoe ik ermee om moet gaan, maar het beste is denk ik een paar meter verder neerzetten zoals jij aangeeft @mila69

茅茅n jaar geleden

Reactie op ROF

Ja, wij buigen het om naar high five
Oh dit is ook een goeie! Hier doet ze het echt heeel soms. Wij negeerden het of leiden haar ook af met iets. Maar nu ze meer begrijpt en uitprobeert zeg ik nu ook Nee, dat doet pijn. Dat is niet lief. Had geen effect hoor haha. Voor de gein ook een keer geprobeerd om soort van overdreven nep te huilen dat ik er erg verdrietig van werd. Beetje gemeen misschien 馃槇, maar ik kreeg erna wel een kusje ervoor terug.馃か馃槝

茅茅n jaar geleden

Reactie op Pippa_

Oh dit is ook een goeie! Hier doet ze het echt heeel soms. Wij negeerden ...
Haha dit deed ik ook dat nephuilen. Kreeg meteen een appje van de buren of alles wel goed ging omdat ze een volwassenen hoorde huilen馃槕馃槄馃槀

茅茅n jaar geleden

Reactie op survivalguide

Haha dit deed ik ook dat nephuilen. Kreeg meteen een appje van de buren of ...
Hahaha wat zei je nee ik werd geslagen 馃槀

茅茅n jaar geleden

Reactie op Pippa_

Hahaha wat zei je nee ik werd geslagen 馃槀
馃槀馃槀

茅茅n jaar geleden

Reactie op Pippa_

Oh dit is ook een goeie! Hier doet ze het echt heeel soms. Wij negeerden ...
Flint doet het voor aandacht. Dus elke aandacht we dan geven is een bevestiging dat het werkt. Als hij gaat slaan om aandacht is hij al zo ver emotioneel dat negeren leidt tot een boze of verdrietige bui, dus dat werkt ook niet. Dus buigen voor naar high five. Nee, net slaan high five? Jaaa en dan high five we een paar keer en gaan we een spel doen. Slaan wordt nu steeds vaker al automatisch high five (als ik het op tijd zie natuurlijk)

茅茅n jaar geleden

Ja hier ook, ik ben dan streng en zet er daarna een heleboel kusjes tegenover