6 Reacties

茅茅n jaar geleden

Volgens mij doen ze dit bijna allemaal een fase. Kan ze al praten? Ze kan zich misschien nog niet goed uiten en daarom doen ze dit soms op deze manier. Vind het soms best lastig. Zeg hier toch maar steeds "nee" en wat hij niet mag en wat hij wel kan doen. Het negatieve omzetten naar iets positiefs zeg maar.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Anouksurf

Volgens mij doen ze dit bijna allemaal een fase. Kan ze al praten? Ze kan z ...
Praten kan ze nog niet echt maar wel losse woordjes. Ze lijkt niet boos op gefrustreerd maar het kan inderdaad zijn dat ze zich op deze manier probeert te uiten

茅茅n jaar geleden

Vaak krijg je wel reactie/ aandacht met dit gedrag. Niet perse frustratie. Maar blijf het ook lastig vinden hoor, herken het wel.

茅茅n jaar geleden

Ja zeker! Mijn dochter doet dit ook. Ik zeg altijd : dat mag niet dan gaat het kapot. En anders pak ik het af. Soms vind ze het juist grappig als ik erop reageer dus dan probeer ik het te negeren. Beetje lastig soms. Als ze mij of een kat of iemand anders er mee slaat dan word ik meteen heel boos en pak ik het gene af. Dat voelt ze dan wel en dat weet ze heel goed. Kapot kent ze ook wel ik hoop altijd dat ze dan begrijp dat ze dat dan niet moet doen 馃槵

茅茅n jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Ja zeker! Mijn dochter doet dit ook. Ik zeg altijd : dat mag niet dan gaat ...
Ja hier ook hetzelfde 馃槄 het zal dan wel een fase zijn (hoop ik馃馃徎馃槀)

茅茅n jaar geleden

Reactie op Bussra95

Ja hier ook hetzelfde 馃槄 het zal dan wel een fase zijn (hoop ik馃馃徎馃槀)
Haha ja ik hoop het ook