5 Reacties
2 jaar geleden
Zal dat dan komen door de slaap recessie? Of omdat ze overdag te weinig energie kwijt kan? Of dat ze tussen de middag te lang slaapt ?
2 jaar geleden
Ik zeg altijd dat ik er bij ga liggen tot hij lekker slaapt en daarna naar beneden/eigen bed ga. Vervolgens, als hij diep genoeg slaapt, krijgt hij een kus en fluister ik dat ik ga, maar dat hij altijd mag roepen en dat ik dan terug kom. Vraag me niet waarom, maar ik zeg het altijd🤷
Werkt hier heel goed.
Momenteel slaapt hij naast me (camping, tent met bedjes enzo) en maak ik alleen sush geluiden. Als dat niet werkt weet ik dat hij wil eten. Het is hier koud dus hij heeft meer nachtvoeding nodig, merk ik. Hij dronk sowieso nog 2x een borst tussen 22u en 8u maar nu drinkt hij 2x 2 borsten tussen 23u en 6u en daarna om 6u nog en om 8u weer.
2 jaar geleden
Ik pak dr op troosten omhelzen, kusje en terug in bed. Als ze weer huilt, opnieuw herhalen. Totdat ze slaapt. Bij ons werkt dit goed.
2 jaar geleden
De laatste paar nachten is het drama. Ook vanwege de tandjes die doorkomen. Alles doet zeer en ontlasting wil slecht. Neem hem dan in bed en valt tegen mij aan in slaap na de borst. Zo kan ik als hij drinkt ook nog weer 30-60 min slapen. Meestal als ik hem dan wegleg slaapt hij weer een tijdje. Zoekt toch nog heel erg de geborgenheid, want gister kreeg ik wel 100 kusjes en knuffels toen hij tussen ons in in bed lag.