Hallo!
Onze kleine is bijna 10 maanden en ik heb geen idee of dit kan, maar ik krijg bijna het gevoel of dat ze teveel slaapt?
Ze wordt in de ochtend rond half 7 wakker. Dan eet ze een boterhammetje en krijgt ze nog een beetje melk en vervolgens gaat ze rond half 9 weer naar bed en slaapt ze tot 10 uur. Na spelen en lunch met 2 boterhammen en een kleine fles slaapt ze vaak van 1 tot 3. Verschilt wel is, maar gemiddelde is 1,5 tot 2 uur. In de avond valt ze tijdens de avondfles direct in slaap en kunnen wij haar slapend wegleggen. Dit is altijd zo geweest en heeft nooit een probleem gevormd. Tot aan een week of 2 geleden. Ze wordt nu ineens na 3 kwartier wakker. Krijst alles bij elkaar en is alleen in slaap te krijgen door aanwezigheid of aanraking. Ze is hierbij ook super druk en stuitert het hele bed door. Ze is bezig met tandje nummer 8 en qua ontwikkeling doet ze ook ineens alles tegelijk. Dus een regressie oid lijkt mij aan de logische kant. ALLEEEEEEN: gisteren heeft ze door omstandigheden haar middagslaap maar 20 minuten kunnen doen. Ze is rustig wakker geworden en is de rest van de dag heel zoet geweest. We zagen op tegen een terror nacht maar uiteindelijk heeft ze vannacht als een Roosje geslapen en werd ze half 8 vanmorgen pas wakker!!!
Is dit pure toeval? Of laten wij haar teveel slapen?