4 Reacties

één jaar geleden

Hi! Kan je wat meer vertellen over wat voor opleiding dit is en wat je er precies leert? Is dit een erkende opleiding? Ik heb een zoontje van 13 maanden die altijd heel vroeg wakker is en heb al vanalles geprobeerd. Tegelijkertijd ben ik een beetje sceptisch over slaapcoaches omdat alle jonge ouders chronisch moe zijn en wensen dat hun kindjes langer/beter slapen. Dus dat is nogal een makkelijke doelgroep om hulp te bieden voor geld.

één jaar geleden

Ik volg deze opleiding via @slaapkops. Een hele fijne opleiding waar ik heel veel verschillende methodes en manieren leer om handvatten te geven om kindjes fijn te leren slapen. Er wordt heel breed gekeken naar veel verschillende kinderen - ouders, verschillende opstartproblemen, verschillende oorzaken etc etc. Ik snap wat je zegt, maar ik zie ouders die er echt wat aan willen doen en vaak met handen in het haar zitten en niet meer weten wat ze moeten doen. Er zijn ouders die een verschil willen omdat ze niet meer kunnen, die nemen gelukkig contact met mij op. Ik hoef er voor nu nog niks aan te verdienen, alleen maar te leren en oefenen.

één jaar geleden

Wij zijn van die ouders. 2ling van 14 maanden dat nog geen nacht heeft door geslapen. De enige plek waar ze enigszins slapen is tussen in. Daar ze nu steeds groter worden houd dat nog weinig slaap is voor paps en mams. Wanneer we ze proberen terug te leggen in hun eigen bedjes is het huis te klein! We weten niet meer waar we moeten beginnen en de ontstaande patronen moeten doorbreken. Wanneer ze savonds op bed gelegd worden gaat dat of tot 2200uur goed of nog voor 2100u al 10x boven geweest. Zelf in slaap vallen kunnen ze niet meer! Help ons! De relatie met mijn man word er niet beter op😔

één jaar geleden

Reactie op Marion90

Wij zijn van die ouders. 2ling van 14 maanden dat nog geen nacht heeft door ...
Wat pittig… helemaal met 2… kan ik je ergens een berichtje op sturen zodat we in contact kunnen komen?☺️