23 Reacties

één jaar geleden

Reactie op KJS

Ik snap je helemaal en denk dat het juist goed is dat je vrij neemt. Ik ben ...
Dit zou ik zeker aanraden! Wij hadden ook een hele slechte slaper. Ten einde raad naar de huisarts gegaan en een verwijzing naar de slaapoefentherapeut gekregen. Die zei: je moet gaan slaaptrainen maar éérst zelf minder moe worden anders kun je niet rustig, zelfverzekerd en consequent zijn. Mijn moeder is 2 nachten in huis gekomen en daarna zijn we gestart. Met 4 nachten sliep ze door. Hadden we het maar eerder gedaan..

één jaar geleden

Ik herken het helemaal. Ik ben zelfstandig ondernemer en begin nu echt aan alles te voelen dat die slapeloze nachten er echt inhakken. Ik moet mezelf soms echt dwingen om happy de peppie in mijn zaak te staan. En mijn concentratie is ook echt niks meer waard. En mijn partner krijgt haar niet stil met als gevolg dat hij het niet meer wil proberen dus elke nacht is voor mij. Gemiddeld moet ik er elke nacht 4x uit. En vaak zit ik mee te janken met mijn dochter, gewoon omdat ik 'op' ben. 🥴🙃

één jaar geleden

Reactie op Fien-1991

Dit zou ik zeker aanraden! Wij hadden ook een hele slechte slaper. Ten eind ...
Fijn om te horen dat het bij jullie zo goed gewerkt heeft. Wat was het probleem met slapen van jullie dochter? Welke techniek hebben jullie toegepast? Wij hebben volgende week vrij genomen en gaan dit weekend beginnen. Eerst slaapt onze dochter nog een nachtje bij oma en opa dus we hopen daardoor ook wat uitgeruster te starten. Ze wil ook nog steeds een nachtvoeding en daar gaan we tegelijkertijd mee stoppen. Ik vind het wel spannend en ik wil de situatie ook niet erger maken.