17 Reacties

één jaar geleden

Ik volg mee, vroeg het mij ook al af heb precies het zelfde!

één jaar geleden

Luier met boxer

één jaar geleden

Ze ligt nu in haar rompertje te slapen. In de avond krijgt ze korte pyjama aan en geen slaapzak.

één jaar geleden

Mijn dochtertje vanmiddag ook met luier in een dunne slaapzak gedaan maar ze werd drijfnat wakker. Ga het vanavond maar proberen in alleen een rompertje zonder slaapzak.. idee dat die slaapzak warmer word dan alleen een romper aan en het risico zonder durf ik ook niet te nemen ivm luier uittrekken🙈

één jaar geleden

Wij doen vanavond alleen een hydrofiele slaapzak zonder mouwtjes en de ventilator op heel zachte stand aan. Wij hebben een hele stille, dat scheelt. Sliep ze vorige zomer erg goed op

één jaar geleden

Vorig jaar vanaf een temperatuur van 29 graden alleen in een luier. Vannacht had ik hem in een romper gedaan met 28 graden en hii werd wat koudjes wakker om 12 uur snachts 🙈, dus romper uit en hydrofiele slaapzak aan. Maar met 32 graden zou ik alleen een luier doen :-).

één jaar geleden

In een luier met hydrofiele slaapzak (0,5 tog). Net iets knusser dan een romper dachten we 😅

één jaar geleden

Reactie op Mara21

In een luier met hydrofiele slaapzak (0,5 tog). Net iets knusser dan een ro ...
Haha precies dit heb ik ook met die reden gedaan 😂 Ik gok wel op doorlekken morgenochtend omdat de luier minder goed op zn plek blijft zitten maar goed, daar is de wasmachine voor 😜

één jaar geleden

Hier in zijn kamertje nu ongeveer 28/29 graden. Slaapt alleen in een luier met een katoenen luierbroekje eroverheen. En een dun Fedde&Kees lakentje. Normaal gesproken slaapzak en romper maar daar drijft hij echt uit. Was even wennen zonder slaapzak maar slaapt nu al dagen prima zo.

één jaar geleden

Alleen een luier. Vanochtend werd ze wakker zonder luier, gelukkig was alles schoon. En anders moet ik t wassen

één jaar geleden

Een luier, romper zonder mouwen en een los laken/losse katoenen baby deken

één jaar geleden

29 graden, dus alleen luier en romper met spaghetti bandjes

één jaar geleden

Luier en boxershort, hij zit er niet aan. Ook tussen de 25-30 graden hier 🥴

één jaar geleden

Luier, spaghetti romper en slaapzak 0.5 tog. Ouderwetse plafond ventilator staat ook aan op stand 2. Die zet de lucht heel zachtjes via de muren in beweging. Ze slaapt heerlijk...

één jaar geleden

Reactie op Sunflower94

Luier, spaghetti romper en slaapzak 0.5 tog. Ouderwetse plafond ventilator ...
Kamer is 25 a 26 graden

één jaar geleden

Luier met boxershort. Hij laat het gelukkig gewoon zitten en kan zonder slaapzak prima slapen :) Tis gewoon even uitproberen of ze het uittrekken en accepteren slapen zonder slaapzak

één jaar geleden

Mijn dochtertje wil absoluut niet slapen zonder wat over haar heen. Dus ze slaapt nu met een slaapzak van hydrofiele stof en daarin alleen een pamper. En we hebben een waaier op haar kamer staan.