10 Reacties

één jaar geleden

Slaapregressie van rond de 2 jaar misschien? Hier ook.. maar dan wel prima in slaap komen maar al weken om 05.00 wakker..

één jaar geleden

Ja. Zou proberen om tijdelijk iets later in bed te stoppen. Kijken wat er gebeurt.

één jaar geleden

Ja slaapregressie ik.denk of wat ROF zegt later in bed. Of juist aanhouden dan pakken ze het vanzelf wel weer door

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Ja slaapregressie ik.denk of wat ROF zegt later in bed. Of juist aanhouden ...
Maar middag dutje is bij ons altijd van 12.30 tot 14.00 nooit langer.

één jaar geleden

Hier ook op de één op andere dag! Nooit gedoe met naar bed brengen, altijd rond half 8 op bed. Nu al 2 a 3 weken strijd savonds, ze lijkt ook totaal niet moe te zijn 9 van de 10 keer. Het wordt tegenwoordig wel 9u voordat ze gaat slapen, met uitschieters naar half 10. Middagdutje al ingekort, werkt niet!

één jaar geleden

Hier is het ook gedoe! Soms ligt ze 's avonds een uur wakker. Hier is het geen strijd, maar ze ligt gewoon te keten in bed. Ook 's ochtends weer voor 6.00 uur wakker. En overdag zegt ze steeds maar dat ze moe is, maar als je haar dan op bed legt...

één jaar geleden

We proberen nu hem korter te laten slapen maar dat werkt ook niet. Wat ís dit opeens….. 🧐

één jaar geleden

Reactie op Mila69

We proberen nu hem korter te laten slapen maar dat werkt ook niet. Wat ís d ...
Slaapregressie , gewoon echt nog een tijdje het normale schema aanhouden als het goed is pakken ze hem vanzelf weer door

één jaar geleden

Is echt gewoon een sprongentje en natuurlijk die warmte heeft ook meegespeelt bij de kleintjes. Onze kleine heeft er ook last van gehad nu slaap hij weer zijn oude ritme sinds vandaag dus nog even volhouden🥰

één jaar geleden

Onze zoon is bijna 22 maanden. Wij zijn al een aantal weken echt bezig daarmee. Overdag slapen is prima in de avond wil die niet slapen/midden in de nacht wakker/ heel vroeg wakker. Ik weet het ook niet meer. Het zal 🤣meestal beland ie bij ons in bed want het is niet meer te doen!