33 Reacties

2 jaar geleden

Hier is het ook feest. Als slaapregressie, sprong en verlatingsangst te gelijk kunnen zijn geloof ik daar in 😅. Succes allemaal met deze fase 😊

2 jaar geleden

Oh herkenbaar. Hij was eerst een paar dagen koortsig. Normaal kan ik hem 's ochtends zo neerleggen en gaat het 's middags wat moeilijker maar nu begint hij al te huilen als ik zijn slaapzak aan ga doen😅. Wil bij je zijn maar ook niet, en je mag vooral niet weg. Ik wil hem niet aanwennen er te zijn tot hij slaapt dus hoop dat dit niet te lang duurt!

2 jaar geleden

Herkenbaar, veel moeite met in slaap komen dus bieden geregeld hulp door te wiegen. Daarnaast korte slaapjes maar nog wel heel moe en sneller weer moe. Elke nacht minstens 1x huilend wakker en moeilijk te troosten.. zo sneu

2 jaar geleden

Pfff... Jay slaapt overdag goed, maar 's nachts.... helft van de nacht is hij wakker. Huilen. Gillen. Ik kan niet anders dan met hem naar beneden. Zo zachtjes aan ben ik het wel een beetje beu 🥴

2 jaar geleden

Reactie op Raeven

Pfff... Jay slaapt overdag goed, maar 's nachts.... helft van de nacht is h ...
zo herkenbaar! Hier staat al 2 dagen een campingbedje op onze kamer want na 3u lang sussen ben ik het dan ook wel een beetje beu en gaat hij lekker in het campingbed!

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

zo herkenbaar! Hier staat al 2 dagen een campingbedje op onze kamer want na ...
Krijg je hem dan wel stil? Hier niet. En hij slaapt altijd al bij ons op de kamer.

2 jaar geleden

Reactie op Raeven

Krijg je hem dan wel stil? Hier niet. En hij slaapt altijd al bij ons op d ...
ja hij huilt dan even omdat hij tussenin wil en dan is het klaar. Maar ja leuk is anders🤣

2 jaar geleden

Reactie op babybe2021

Zijn er ook kindjes die snachts wakker zijn en niet meer willen gaan slapen ...
Ja, bij ons is het nacht 4 dat het een regelrechte ramp is. Ondertussen alweer 2uur bezig om haar terug in slaap te krijgen. Ze is nochtans echt wel moe maar niet in slaap te krijgen. 😴

2 jaar geleden

Reactie op Kyani

Ja, bij ons is het nacht 4 dat het een regelrechte ramp is. Ondertussen alw ...
hier ook nacht 5, ondertussen ook nog knallende ruzie met mijn vriend erbij door die kleine dus ik zit lekker beneden, alleen!

2 jaar geleden

Wat een verschrikking is dit zeg!! Van 00:40 tot nu beide met hem bezig. Wanneer hij in slaap is gevallen bij ons en we hem wegleggen begint het liedje weer van voor af aan 😫😫 hoop zo dat het snel over is!!

2 jaar geleden

Vre-se-lijk 1,5 uur geslapen.

2 jaar geleden

Wow heftig allemaal! Hier slaapt ze wel wat onrustiger maar we hoeven er nog steeds maar 1x per nacht uit gelukkig voor een fles. Overdag slaapt ze ook wat moeilijker. Maar ik mag niet klagen lees ik. Sterkte allemaal!

2 jaar geleden

Hier al sinds zondag drama, alleen maar jammeren en huilen snachts, af en toe even in slaap (alleen in onze armen bedje is meteen wakker weer) en dan weer hetzelfde liedje. Hoop dat het snel voorbij is 🥲