Hoi! Mijn kindje van 1 jaar slaapt ineens in de middag nog maar een 40 minuten… ochtend dut is verkort maar nog steeds hazenslaapje in de middag. Meerdere last van de 12 mnd regressie?
Oh herkenbaar. Hij was eerst een paar dagen koortsig. Normaal kan ik hem 's ochtends zo neerleggen en gaat het 's middags wat moeilijker maar nu begint hij al te huilen als ik zijn slaapzak aan ga doen😅. Wil bij je zijn maar ook niet, en je mag vooral niet weg. Ik wil hem niet aanwennen er te zijn tot hij slaapt dus hoop dat dit niet te lang duurt!
Herkenbaar, veel moeite met in slaap komen dus bieden geregeld hulp door te wiegen. Daarnaast korte slaapjes maar nog wel heel moe en sneller weer moe. Elke nacht minstens 1x huilend wakker en moeilijk te troosten.. zo sneu
Pfff... Jay slaapt overdag goed, maar 's nachts.... helft van de nacht is hij wakker. Huilen. Gillen. Ik kan niet anders dan met hem naar beneden. Zo zachtjes aan ben ik het wel een beetje beu 🥴
Pfff... Jay slaapt overdag goed, maar 's nachts.... helft van de nacht is h ...
zo herkenbaar! Hier staat al 2 dagen een campingbedje op onze kamer want na 3u lang sussen ben ik het dan ook wel een beetje beu en gaat hij lekker in het campingbed!
Zijn er ook kindjes die snachts wakker zijn en niet meer willen gaan slapen ...
Ja, bij ons is het nacht 4 dat het een regelrechte ramp is. Ondertussen alweer 2uur bezig om haar terug in slaap te krijgen. Ze is nochtans echt wel moe maar niet in slaap te krijgen. 😴
Wat een verschrikking is dit zeg!! Van 00:40 tot nu beide met hem bezig. Wanneer hij in slaap is gevallen bij ons en we hem wegleggen begint het liedje weer van voor af aan 😫😫 hoop zo dat het snel over is!!
Wow heftig allemaal!
Hier slaapt ze wel wat onrustiger maar we hoeven er nog steeds maar 1x per nacht uit gelukkig voor een fles. Overdag slaapt ze ook wat moeilijker.
Maar ik mag niet klagen lees ik. Sterkte allemaal!
Hier al sinds zondag drama, alleen maar jammeren en huilen snachts, af en toe even in slaap (alleen in onze armen bedje is meteen wakker weer) en dan weer hetzelfde liedje. Hoop dat het snel voorbij is 🥲