6 Reacties

één jaar geleden

Herkenbaar! Ons zoontje is hier 3 weken geleden ook mee begonnen. Werd ineens weer meerdere keren wakker in de nacht en wilde niet meer slapen. Ik heb zo’n idee dat het een fase is, toevallig sliep hij afgelopen nacht ineens weer door. Hopen dat het dan nu weer de goede kant op gaat

één jaar geleden

Reactie op Belliesbaby

Herkenbaar! Ons zoontje is hier 3 weken geleden ook mee begonnen. Werd inee ...
Ooohhh heftig he! Wij hopen hier ook heeeel hard dat het een fase is en maar snel weer over gaat 🙈

één jaar geleden

Wij hadden dit ook. Bij ons was de oplossing om z'n ledikant om te bouwen naar peuterbed. Het lijkt er op dat hij niet "opgesloten" wilde zitten. Z'n bed staat bij ons op de kamer. De eerste maanden deden we zijn bed, met de open kant, tegen ons bed aanschuiven. Als een soort van co-sleeper.

één jaar geleden

Reactie op MamaVanKris

Wij hadden dit ook. Bij ons was de oplossing om z'n ledikant om te bouwen n ...
Hier zaten wij ook nog aan te denken inderdaad! We hebben een peuterbed staan, dus misschien is dat ook nog wel een idee ja 😊

één jaar geleden

Was hier ook weer drama en intussen gelukkig niet meer. Het is sowieso een fase en gaat weer voorbij! 🫸🏼🫷🏼

één jaar geleden

😵‍💫😵‍💫😵‍💫hier het zelfde al een week of 6 aan de gang, van alles geprobeerd het enige wat helpt is om met hem samen op de slaapbank te slapen. Hij accepteert papa ook niet alleen mama. Ik ben gesloopt hoop dat deze “ fase” snel voorbij is. Als als er een gouden tip is hoor ik het graag! Zou graag weer eens een volle nacht naast me vent willen slapen in m’n eigen bed :(.