Help!
Onze dochter van 1jaar en 9 maanden wordt de afgelopen 2 weken elke nacht standaard tussen 02.30 en 03.30 huilend wakker in bed. Zodra ze wakker wordt, staat ze gelijk rechtop. Ze wil dan ook niet meer in haar eigen bed gaan liggen. Zodra ze dan bij ons in bed ligt, valt ze vrij snel weer in slaap. Echter wordt ze dan ook vaak rond een uur of 6 alweer wakker.
Tot 2 weken geleden was er nog niks aan de hand, sliep ze alle nachten door en werd tussen 07.30 en 08.30 wakker.
Heeft iemand een idee of dit iets van slaapregressie kan zijn?
We hebben het volgende al geprobeerd:
-Eerder of juist later naar bed (normaal gaat ze tussen 19.30 en 20.00 uur naar bed)
- Lampje aan laten
- De camera uitzetten (leek even of ze daar bang voor was, maar maakte ook geen verschil)
- Naast haar zitten in de nacht om te kijken of ze weer in slaap valt (dan viel ze weer in slaap, maar werd een half uur later alsnog weer huilend wakker)
- Wachten tot ze bij ons in bed weer in slaap viel en dan terug leggen, maar daar werd ze dan ook weer wakker van.
Ik word er een beetje moedeloos van en de combinatie van slaap tekort en hormonen (ik ben 29 weken zwanger), zorgen er voor dat ik het steeds lastiger ga vinden 🙈
Want wanneer ze bij ons in bed ligt, slaap ik amper, omdat ik mij zorgen maak dat ze uit bed rolt of onder de deken komt of andere gekke dingen haha
Eigenlijk dus op zoek naar tips, maar misschien nog wel meer naar herkenning.