13 Reacties
4 jaar geleden
Tja ik zoek ook een beetje. Ik ben erg van de schema’s. Oudste zoon zat vanaf 4 maanden in een heerlijk schema. Kreeg om 7-11-3-19-23 een fles en sliep van 9 tot 11 en van 1 tot 3. Om 5u nog een kort slaapje. Onze dochter is nu 3 maanden, maar ik red het niet om haar 2 uren wakker te houden. Ook drinkt ze nog om de 3u. Ze krijgt een fles om 7-10-13-16-19-23 en slaapt vaak sochtends na de eerste fles door tot 10. Dan na een uurtje weer naar bed voor een klein slaapje. Na de fles van 13 gaat ze voor de lange middagslaap. Ze wordt dan wakker tussen 15-16 uur. Om 17u gaat ze weer naar bed tot een uur of 18-19. Dan om 19u een fles en daarna naar bed voor de nacht. Ze krijgt om 23 nog een fles en komt vaak rond 3u snachts nog voor een fles.
Ik hoop heel erg dat ik over een paar weken in hetzelfde schema zit als toen met onze zoon. Dat schema heeft hij maanden gehad dat werkte zo fijn! Je weet dan precies waar je aan toe bent!
4 jaar geleden
Hoihoi,
Wij hebben ook een tijdje lopen zoeken maar gaan nu goed op deze tijden.
Fles om
7-11-15-19
Wakker tijd is max 1,5 uur.
De tijden wijken wel is een half uurtje hier en daar maar voor nu gaat het super goed.
Misschien kan je hier iets mee😊
Succes😘
4 jaar geleden
Reactie op Jacqvloenen
Hoihoi,
Wij hebben ook een tijdje lopen zoeken maar gaan nu goed op deze t ...
Hoi mag ik vragen hoeveel cc je geeft? En geef je bv of kv?
4 jaar geleden
Reactie op Nb-
Geven jullie maar 4 flessen per dag? Hoe verliep de overgang van 5 naar 4? ...
Om heel eerlijk te zijn weet ik niet meer precies hoe de overgang is gegaan.
Wij zijn om 18:30/19:00 de laatste fles gaan geven en volgens mij werd hij ineens om tussen 6 en 7 zelf wakker. Heb de dagen erna de wekker zelf om 6:10 gezet zodat het regelmaat zou worden en dat is gebleven.
Het was wel even zoeken die dagen omdat hij toch een fles minder had. Heb na 1,5 week besloten om die 4 flessen te verhogen naar 210cc met 7 scheppen.
😊
4 jaar geleden
Reactie op maxime1234
Hoi mag ik vragen hoeveel cc je geeft? En geef je bv of kv?
Natuurlijk mag je dat vragen☺️
Ik geef kv.
Flessen van 210 met 7 schepjes.
Wel voor hongerige baby’s van nutrilon.
Daar moesten wij na 4 weken al op over stappen omdat hij van de standaard veel te veel en veel te snel weer kwam.
Misschien dat het daar aan ligt dat hij ‘door’ slaapt😊
4 jaar geleden
Het is altijd een beetje zoeken
Wij hebben nu kv 180cc
7:00 fles
11:00 fles
15:00 fles
18:3 fles
En slaapjes zijn
8:30 tot 9:30
11:30 tot 13:00 ( vaak zijn we dan ook even weg dus slaapt ze in de wagen bijv)
16:00 tot 17:00
En zorgen dat ze tussen 18:30:19:00 op bed ligt niet wiegen nooit gedaan gewoon vasthouden en stil staan tot ze rustig is en dan neerleggen