6 Reacties

2 jaar geleden

Bij mijn zoontje hou ik een wakkertijd aan. Eerst bleef hij zo’n 2 uur wakker. Nu merk ik dat meestal rond 2,5 uur de slaapsignalen komen. Afhankelijk van hoe lang hij vervolgens slaapt, komen we op 2 of 3 dutjes uit.

2 jaar geleden

Nou de ene dag is de andere niet… puzzelen. Het hangt ervan af hoe laat ze s morgens wakker is en hoe lang ze slaapt ☺️ S morgens wakkertijd 2uur, soms iets langer. Daarna 3 uur en daarna zien we het wel. Soms komen we uit op 2 slaapjes, soms 3. Ergens tussen 18:15 en 19:15 begint haar nacht. Ze is bijna 8 maanden. Deze puzzel begon rond 7 maaanden.

2 jaar geleden

het is heel geleidelijk gegaan de bedtijd is vroeger geworden en de opsta tijd ook de dutjes zijn wel kwalitatiever en langer, geen hazeslaapjes ik zou echt niet kunnen zeggen vanaf wanneer dat zo is maar hij is nu bijna 8 mnd en doet twee dutjes rond half 10, half 11 en rond 3 bedtijd tussen 7 en 8 ik let momenteel vooral op slaapsignalen hij geeft zelf goed aan wat hij wil dus dat is makkelijk

2 jaar geleden

Tot twee weken geleden hielden we echt wakkertijden aan, maar we merkte dat ze steeds iets langer op kon blijven. We hanteren nu het 2-3-4 ritme, werkt hier perfect. Rond 9u slapen, rond 13.00/13.30 slapen en rond 20.00 op bed.

2 jaar geleden

Hier 7u opstaan, 10u slapen.. ligt eraan hoe laat hij wakker wordt, maar vaak rond 3u dan zn middagdutje en rond half8 de nacht in.

2 jaar geleden

Nacht is van 19.30h tt 6.30h ongeveer.. Dutje in de voormiddag rond 9h En dutje van 18h tt 19h dan flesje melk en naar bed.