6 Reacties

2 jaar geleden

Mijne wordt 6 oktober 1 jaar en ja ik ben overgestapt naar 1 slaapje

2 jaar geleden

Als je hem ook een maaltijd zoals brood aanbiedt heeft hij vast geen honger meer. Die van mij wisselt ook nog weleens qua lengte van de slaapjes maar ik heb hier nog niet het idee dat we over kunnen naar 1 slaapje. Hier de ene dag meer slaap nodig dan de andere. Ligt ook aan de dingen die we ondernemen en hoe moe hij daarvan is. Hebben we zelf ook.

2 jaar geleden

Reactie op Lindabodhi

Als je hem ook een maaltijd zoals brood aanbiedt heeft hij vast geen honger ...
Zit wel 2 uur tussen broodje en naar bed. Maar inderdaad we hebben zelf ook de ene dag meer slaap nodig of eten, maar omdat het sinds het stoppen met de fles het middagslaapje verkort is, mijn twijfels

2 jaar geleden

Reactie op LesleyJaikey

Zit wel 2 uur tussen broodje en naar bed. Maar inderdaad we hebben zelf oo ...
Hier worden om 11.30u 2 boterhammen gegeten en soms nog een cracotte. Je kan hem ook nog wat yogurt geven voordat hij gaat slapen als je denkt dat hij nog wat lust. Hij gaat meestal rond 1300/1330 middagslaapje doen. Soms 45 min maar soms ook 1u 15 min. In de ochtend slaapt hij of van 09.00-09.45 maar ook weleens van 09.00-10.30. Ik probeer ook altijd maar wat uit :)

2 jaar geleden

Soms slaapt hij twee slaapjes, maar vandaag bijv 6.30 uur wakker en borst. 7-8 uur slapen, en wij ook, daarna weer om 11 uur naar bed en 14.15 uur weer wakker. Heeft soms 1 en soms 2 slaapjes.

2 jaar geleden

Hier is hij net 1 dag 1 jaar en slaapt overdag max 1x 30-45 min