4 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb dat sinds deze week ook, hij wil alleen maar melk.. ik volg

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft het ook een paar weken gehad! Om gek van te worden, want daarvoor at ze als een bootwerker. Inmiddels is het weer over en eet ze goed (behalve avondeten, dat gaat soms nog mis). Dus ik hoop dat het ook voor jouw zoontje weer een fase is!

2 jaar geleden

Hier is een droge rijstewafel vaak veeeeeeeel lekkerder dan wat ik maak 😑 We gaan altijd allemaal aan tafel, want dan eet hij altijd beter.. Hij krijgt eerst wat ik/vriend bedacht had, 2e instantie die rijstwafel en hij mag ook altijd proeven/eten wat wij eten. Het leukst is om allemaal t zelfde te eten. Maar het maakt me niet echt uit, dan krijgt ie toch wat meer melk of snachts een fles of een extra snackie. Ik doe niet van 'hij drinkt nu nog maar 3 flessen', dat er dan nooit meer een vierde komt ofzo daar krijg ik zelf alleen maar stress van Ik denk maar zo jij bent de baby, jij moet het allemaal nog ondervinden en leren.. Melk is voorlopig nog de hoofdmoot.. Je gaat mee met ons leven en eten maar je kunt altijd je melkie/banaan/rijstewafel krijgen. Volgens mij doet hij t prima en vindt hij eten/tafelen leuk dus 👍ik ben blij. dus dat is mn tip, niet teveel kijken naar eet schema's.. ook al geven ze misschien goede houvast.. maar het eten leuk en gezellig maken en niet teveel focussen op minder melk, hij gaat echt vanzelf minder melk drinken! Meestal is opeens slecht(er) eten een fase