9 Reacties

2 jaar geleden

Had dat ook met men zoontje 1week geleden, was wel vree huilend bij mij, hij at wel en dronk wel maar ook niet volledig. Uiteindelijk paar dagen later deed hij wel fameuse koorts boven de 40graden. Ben dan naar spoed met hem geweest en hij had een buikgriepje.

2 jaar geleden

Reactie op Anatje

Had dat ook met men zoontje 1week geleden, was wel vree huilend bij mij, hi ...
Oke kon je daar ook nog wat van merken met de luiers? Qua ontlasting dan ofso

2 jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Oke kon je daar ook nog wat van merken met de luiers? Qua ontlasting dan of ...
Ja veel diaree deed hij zeker 3a4pampers

2 jaar geleden

Dit heeft mijn dochter momenteel ook maar dan nog slechter… Ze is al 2 weken onwijs verkouden (langleven een nieuw KDV) en al het slijm kwam dit weekend los. Dus ze hoest erop los, heel veel snot.. En door de verstopte neus kan ze niet goed drinken. Als ze drinkt komt het er soms ook weer uit… Zaterdag nieste ze een paar keer brood uit door haar neus van 5 uur daarvoor… Ook 39 graden koorts.. Koorts is nu gelukkig weg maar drinken is nog steeds minimaal. Soms weigert ze de hele fles en soms drinkt ze amper 90ml, en dan is het nog de vraag of ze alles binnen houd.. Gister hebben we contact gehad met de huisarts en zij wilden het even aankijken. Veel water tussendoor geven, misschien wat meer/vaker fruit met water gemengd geven en ijsjes. Verder is ze ook heel vrolijk en actief. Dat herken ik uit jouw verhaal. Je geeft aan dat ze heel erg huilt op het Aankleedkussen, misschien iets met haar oortjes? Wanneer ze oorpijn hebben schijnt liggen niet prettig te zijn en dan drinken ze ook slechter. Ik zou vooral veel fruit en vocht aanbieden zodat ze voldoende binnen krijgt. En als je het niet vertrouwt kan je altijd de huisarts bellen voor advies. Succes!

2 jaar geleden

Hier vergelijkbare symptomen, waarschijnlijk door doorkomende tandjes. Ze eet/drinkt minder goed, gloeit af en toe, miept ineens als je haar ergens neerlegt (zelfs bij aankleedkussen, terwijl dat normaal een groot feest is) en er zit regelmatig poep zit tot aan haar nekje.

2 jaar geleden

Hier ook hetzelfde! Dat gloeien van haar hoofdje en handjes. Slecht drinken aan de borst (borsten voelen ook leeg) en vast voedsel gooit ze op de grond. Ik vermoed ook doorkomende tandjes...

2 jaar geleden

Reactie op LavS

Hier ook hetzelfde! Dat gloeien van haar hoofdje en handjes. Slecht drinken ...
Oja en ook huilen bij het verschonen idd.

2 jaar geleden

Hallo bedankt voor de reactie's ik ben uit eindelijk gisteren bij de huisarts geweest en ze heeft inderdaad een oorontsteking. Vandaar het slecht drinken en huilen. Dus ik heb hiervoor medicijnen. Ze lijkt nu meteen al iets vrolijker. Gelukkig wat aan te doen dus

2 jaar geleden

Reactie op LavS

Hier ook hetzelfde! Dat gloeien van haar hoofdje en handjes. Slecht drinken ...
Ja dit was precies het zelfde