Wie van de mama鈥檚 doet ook nog een slaapje als de baby overdag slaapt? Mijn baby doet twee slaapjes en vaak ga ik dan ook even op bed liggen. Ik merk dat ik het echt even nodig heb om de dag goed door te komen. Ik vraag me af of dit wel normaal is 馃檮 Mijn schildklier is in ieder geval goed. Ik geef nog wel borstvoeding en een aantal nachtvoedingen.
Same here! Ik geef ook borstvoeding en 1-2 nachtvoedingen. Op de dagen dat ik niet werk ga ik zeker even liggen als hij een dutje doet (en soms ook als hij op de opvang is en ik thuis werk 馃檲)
Yep ga nog geregeld mee op m'n vrije dag. Vanochtend was wel de ultieme uitschieter, zoontje heeft buikgriep en was onrustig en vroeg wakker dus ik mee naar bed om 9.00 voor z'n ochtenddutje die meestal ongeveer 1,5 duurt, werden we samen om 13.00 wakker!! 馃槀馃槷馃檲馃檲 Denk dat we het nodig hadden 馃槄
Misschien even ijzer en vit D prikken? Ik slaap wel minimaal 1 slaapje mee maar ben echt vermoeiend. Geef ook bv en ook snachts. Mijn ijzer bleek veeeeels te laag dat verklaard mn moeheid wel