9 Reacties

2 jaar geleden

Vond ie nog leuk ook 馃槀.

2 jaar geleden

Hier werd het bordje met taart en al omgekiept, en daarna plukte hij netjes van de taart af dus ook geen smashcake resultaat 馃槀

2 jaar geleden

馃槀馃檲

2 jaar geleden

Reactie op LesleyJaikey

Hier werd het bordje met taart en al omgekiept, en daarna plukte hij netjes ...
Hahahaha heerlijk! Volgens onze visite hadden wij boven alle verwachtingen uit onze zoon te netjes opgevoed. Niet dat ik daar in geloof. Zeker niet na deze afgelopen week 馃ぃ.

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Vond ie nog leuk ook 馃槀.
Hahahah het is dat je zegt dat hij het leuk vond 馃槀 ziet er uit als een huilend kind dat gedwongen wordt taart te eten 馃槀馃槀馃槀 Was al je bekend met ons loedermoeder topic?馃槣馃槀

2 jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Hahahah het is dat je zegt dat hij het leuk vond 馃槀 ziet er uit als een hui ...
Hahahaa jaaah 馃ぃ. Zal de foto van vlak na het erin drukken ff opzoeken. Heerlijk topic.

2 jaar geleden

Hij kwam omhoog begon te schateren en daarna is deze foto genomen 馃ぃ. Hij vond dit bijna grappiger dan zijn vader die helium ingenomen had tijdens het ballonnen opblazen. Helaas daar geen beelden van. Net als dat we vergeten zijn een foto van de decoraties te maken.

2 jaar geleden

Waarom verbaasd mij dit helemaal niet 馃槀馃槀馃槀 Flint stond na genoeg gegeten te hebben in zijn stoel en stapte zo op zijn plank. Ging er lekker in staan met zijn blote voeten 馃槀

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Waarom verbaasd mij dit helemaal niet 馃槀馃槀馃槀 Flint stond na genoeg gegeten ...
Hahahaha gelukkig heeft Ben dat nog niet ontdekt. Zit geen tuigje in mijn stoel. Past ook niet 馃ぃ